برنامه ریزی ، نظارت بر فعالیت شهرستان ها و باشگاهها اولویت حوزه بانوان

 

معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که فعالیت در حوزه بانوان باید در اولویت کار هیات های استان قرار گیرد گفت: باید تلاش شود با برنامه‌ریزی بهتر همکاری و هماهنگی بیشتر ورزش بانوان استان را ارتقا دهیم.

به گزارش خبر گزاری خورنا|سکینه ناصری‌مقدم در جلسه توسعه ورزش بانوان خوزستان که امروز (دوم مهرماه) با حضور تعدادی از نایب رئیسان هیات های استان برگزار شد، اظهار کرد: نایب رئیسان باید با جدیت و انگیزه بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند و نگاه مدیریتی و توسعه ای به رشته خود داشته باشند.

وی خطاب به نایب رییسان حاضر در این جلسه، عنوان کرد:‌ برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر فعالیت شهرستان ها و باشگاه‌ها را در اولویت کار خود قرار داده و هر چه سریع‌تر نسبت به تشکیل و فعال کردن کمیته های داوران، مربیان و …اقدام کنید، ضمن این که گزارش فعالیت های خود را به صورت منظم به اداره کل ارائه دهید.

معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برنامه ریزی و هماهنگی جهت استعدادیابی، قهرمان پروری و حمایت از ورزشکاران خانم برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، مسابقات لیگ و باشگاهی از وظایف نایب رئیس در بخش بانوان است و باید با برنامه و طبق هدفگذاری انجام شده در ابتدای سال صورت پذیرد.

وی با بیان این‌که فعالیت در حوزه بانوان باید در اولویت کار هیات های استان قرار گیرد، افزود: باید تلاش شود با برنامه‌ریزی بهتر و همکاری و هماهنگی بیشتر، ورزش بانوان استان را ارتقا دهیم.

در این جلسه که با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد نایب‌رییسان هیات‌های بسکتبال، همگانی، کاراته، والیبال، جودو، پزشکی ورزشی، هندبال، نجات غریق، کبدی و رزمی حضور داشتند و به بیان مسائل و موضوعات موجود در هیات پرداخته و مقرر شد ضمن تعامل بیشتر موارد مطرح شده بررسی و رفع شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *