به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم همکاران بازنشسته فرهنگی صورت گرفت:

دیدار مدیر آموزش و پرورش رامشیر با ۲ نفر از همکاران بازنشسته فرهنگی

خورنا – فرزاد شعبانی

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در راستای تکریم فرهنگیان بازنشسته با عبدالرحیم شعبانی و عبدالله شعبانی دیدار و با اهدای لوح تقدیر از خدمات ارزشمند آن‌ها در طول دوره خدمت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر، علی شریفی شامگاه یکشنبه ۶ مهرماه ۹۹ در جریان این دیدارها، گفت: بزرگان و پیشکسوتان از افتخارات مجموعه تعلیم و تربیت هستند که تجربه گرانبهای آن ها سبب رشد و توسعه فکری و فرهنگی جامعه می شود.

وی با بیان اینکه امسال ۷ نفر از همکاران فرهنگی پیش از آغاز سال تحصیلی به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، اظهار کرد: تکریم و تجلیل همکاران بازنشسته و بهره گیری از تجربیات آن ها مهمترین رویکرد آموزش و پرورش شهرستان در سال تحصیلی جدید است.

شریفی در ادامه افزود: حفظ حرمت و کرامت همکاران بازنشسته فرهنگی وظیفه ای همگانی است که می بایست قدردان این سرمایه های عظیم انسانی باشیم.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با تقدیر از تلاش های جامعه فرهنگیان، تصریح کرد: معلمین معماران جامعه و مظهر ادب و اخلاق هستند که خرد و روشنی را به دانش آموزان هدیه می کنند. بنابراین آثار خیر آن ها همیشه در جامعه مشهود است.

گفتنی است در این دیدارها حسن عساکره معاون پشتیبانی، صادق رئیسی کارشناس حراست، ایرج ظهیری کارشناس ارزیابی عملکرد رسیدگی و پاسخ گویی به شکایات و اصغر قنواتی کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر هم حضور داشتند.