توزیع ۲۵۰۰ تن برنج در بازار خوزستان

خورنا: سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ تن برنج در بازار خوزستان خبر داد و گفت: توزیع برنج ادامه خواهد داشت.

امیر حسین‌نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در شرایط کنونی توزیع برنج در بازار خوزستان آغاز شده است و مشکلی از نظر تامین برنج در خوزستان وجود ندارد.

وی درباره میزان توزیع برنج در خوزستان تاکید کرد: در شرایط کنونی ۲ هزار و ۵۰۰ تن برنج برای توزیع در بازار خوزستان وارد شده است که توزیع این میزان برنج در روزهای آینده آغاز می‌شود.

وی با اشاره به نحوه توزیع این برنج‌های وارداتی تاکید کرد: این برنج‌ها به عاملان توزیع و خورده فروش‌ها اختصاص یافته تا برای توزیع عمومی آن‌ها اقدام شود.

نظری با اشاره به اینکه بر قیمت توزیعی برنج نیز نظارت جدی می‌شود، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی برنج باید در بازار با قیمت ۲۹۰ هزار تا ۲۹۵ هزار ریال به فروش برسد.

وی تاکید کرد: نظارت بر بازار در خوزستان بسیار خوب اعمال می‌شود و به این دلیل انبارهای معرفی شده به صورت نوبتی سرکشی می‌شوند تا مشکل برنج در بازار برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، با توزیع برنج در بازار خوزستان مشکل تامین برنج برای مردم تاحدی کم شده است ولی هنوز این مشکل برطرف نشده است و نیاز به تلاش بیشتری در این باره است.