دیدار مردمی فرمانده ناجا خوزستان با شهروندان شهرهای شوشتر و گتوند

نمایندگان و اقشار مختلف مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند و همچنین سهراب گیلانی نماینده دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد فرماندهی استان با سردار “صالحی” دیدار کردند.

“سید محمد صالحی” فرمانده انتظامی استان خوزستان در این دیدار صمیمی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حضور شما در خانه سربازی باعث دلگرمی آحاد کارکنان فرماندهی انتظامی استان است و این تعهد و مسئولیت پذیری در حوزه امنیت تاکید بر حمایت و پشتیبانی از نظام است.

وی با تاکید بر اینکه مقوله امنیت چند وجهی و دستگاه‌های متولی دیگر در بحث امنیت عمومی نقش دارند، افزود: در هیچ نظام و سیستمی چنانچه از حمایت مردم نباشد امکان برقراری آن وجود ندارد.

سردار صالحی بیان داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و وجود مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اُنس و رأفت مردم با نیروی انتظامی افزایش یافته و همدلی برای مشارکت در تامین نظم و امنیت دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تاکید کرد: با همکاری سایر دستگاه‌های متولی در امر امنیت و با مشارکت خوب مردم فهیم و عزیز شهرستان های شوشتر و گتوند ان شالله بتوانیم یک امنیت خوب و پایدار را در این شهرستان‌ها رقم بزنیم.

شایان ذکر است؛ در این دیدار صمیمی نمایندگان و اقشار مختلف مردم شهرستان های شوشتر و گتوند دغدغه‌های خود را در حوزه امنیت عمومی، انتظامی و همچنین انتظارات و توقعات خود را از فرمانده انتظامی استان خوزستان مطرح کردند.

منبع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *