مجلس حق مناطق جنگی و محروم را از آموزش ‌و پرورش مطالبه می‌کند

خورنا – فرزاد شعبانی

به گزارش خبرگزاری خورنا نماینده مردم رامهرمز و رامشیر گفت: در جلسه با وزیر آموزش و پرورش خواستار پیگیری اختصاص حق مناطق جنگی و مناطق محروم برای شهرستان‌های بی‌بهره از این امتیاز شدیم.

ابراهیم متینیان با اشاره به جلسه نمایندگان خوزستان با وزیر آموزش و پروزش؛ اظهار داشت: در بخش آموزش و پرورش خوزستان کاستی‌های زیادی وجود دارد که وزیر قول مساعد در رفع آنها را داد.

وی افزود: ‌مسئله پرداخت حقوق اضافه‌کاری فرهنگیان باتوجه به شرایط خاص اقتصادی از مواردی است که لازم است با اولویت پیگیری شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر گفت:‌ همچنین در این نشست اجرای طرح طبقه‌بندی فرهنگیان و نیروی‌های خدماتی در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: ‌از وزیر آموزش و پرورش خواستار پیگیری اختصاص حق مناطق جنگی و مناطق محروم برای شهرستان‌هایی که هنوز از این امتیاز بی‌بهره هستند، شدیم.

وی با اشاره به مشکلات معلمان حق‌التدریسی و نهضتی، و پیش‌دبستانی گفت: از دیگر مصوبات این جلسه حل مشکلات معلمان حق‌التدریسی و نهضتی‌ها و پیش‌دبستانی، بوده است. همچنین بنا بر این شد که تبلت برای دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار استان خوزستان خریداری شود.