سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان خبر داد:

برپایی نمایشگاه استانی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در خوزستان

سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان خوزستان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در مجتمع فجر سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان خبر داد.

به گزارش خورنا هوشنگ نوبخت امروز جمعه چهار مهرماه با بیان این خبر تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه ارائه آخرین دستاوردهای نظامی یگان‌های مختلف در بحث دفاعی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۲۰ غرفه را طراحی نمودیم که نیمی از این غرفه ها در اختیار ادارات، سازمانها و نهادهایی قرار می‌گیرند که نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی ادامه داد: نیمه دیگری از غرفه ها این نمایشگاه اختصاص به یگان های نظامی و انتظامی از جمله ارتش، سپاه، ناجا و یگان های زیرمجموعه آنها دارد تا بتوانند آخرین دستاوردهای نظامی و دفاعی خود را در معرض نمایش قرار دهند.

سخنگوی ستاد استانی دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: یکی از غرفه های نمایشگاه نیز برای اهالی رسانه در نظر گرفته شده است تا تمامی جامعه رسانه‌ خوزستان اعم از صدا و سیما، خانه مطبوعات، بسیج رسانه و همه نشریات و خبرگزاری‌ها و فعالین فضای مجازی با حضور در این غرفه و گفتگو با مدعوین و بازدیدکنندگان از نمایشگاه بتوانند با توجه به بحران ویروس کرونا، بیشترین بازخورد انتشار را به مخاطبین خود ارائه دهند.

نوبخت در پایان از رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: با توجه به بحران ویروس کرونا در کشور و در استان خوزستان رویکرد ما به این شکل است که تعدادی اندک از مسئولین ارشد استان و اقشار مختلف مردم را به صورت هماهنگ شده و در ساعات خاصی جهت بازدید به نمایشگاه دعوت نماییم و رویکرد اصلی ما استفاده از ظرفیت صدا و سیما، رسانه های مختلف و فضای مجازی است تا بتوانیم زحمت همه عزیزان اعم از ادارات، سازمان ها، نهادها و یگان های نظامی که دارای غرفه هستند و محتوای فرهنگی و ارزشی خود را به معرض نمایش گذاشتند را به سمع و نظر مردم برسانیم.