مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در نوسازی مدارس رامشیر

خورنا – فرزاد شعبانی

مدیر آموزش و پرورش رامشیر از فعالیت چشمگیر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در تجهیز و نوسازی مدارس کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر، علی شریفی پیش از ظهر پنج شنبه ۳ مهرماه ۹۹ در گفتگو با روابط عمومی ضمن اعلام این خبر افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در راستای پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و کاهش مشکلات فضاهای آموزشی، نوسازی و تجهیز مدارس کم برخوردار روستایی، حضوری فعال و موثر داشته است.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در فرایند بهسازی ۲ باب مدرسه روستایی، اضافه کرد: فعالیت های این قرارگاه در دو بخش محرومیت زدایی فرهنگی و تجهیز و نوسازی مدارس انجام می شود که در این خصوص مبلغ ۴۹۰ میلیون ریال اعتبار برای مدرسه های شهید موسوی فرد روستای سدره و معلم روستای مطبگ هزینه شده است.

شریفی با بیان اینکه‌ فعالیت های فرهنگی قرارگاه در مدارس شهید طاهری، حضرت سمیه (س) و میثم روستای بوخامه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع چادر و بسته های فرهنگی به منظور جشن تکلیف دانش آموزان دختر و برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله برنامه هایی هستند که در این زمینه به اجرا درآمدند.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با تقدیر از اقدامات خداپسندانه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، گفت: امسال در تلاشیم ضمن تبیین پتانسیل ها و استعدادهای موجود در منطقه و بر اساس اهداف پیش بینی شده عملیات بهسازی و نوسازی برخی از مدارس را به کمک قرارگاه عملیاتی کنیم.