رئیس آتش نشانی اهواز خبر داد:

۴ کشته و زخمی براثر برخورد پژو پارس با تیر برق در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت؛ برخورد شدید خودرو پژو پارس با تیر برق در مسیر حد فاصل سه راه خرمشهر به سمت پلیس راه قدیم ۲ کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خورنا ابراهیم قنبری اظهار کرد: سوم مهر ماه سال جاری ساعت۵۴ دقیقه بامداد ستاد فرماندهی ۱۲۵ سازمان پس از اطلاع از تصادف خودروی پژو پارس با تیر برق در حد فاصل سه راه خرمشهر به سمت پلیس راه قدیم زنگ ایستگاه آتش نشانی را به صدا درآورد و نیروهای عملیات از ۲ ایستگاه ۲۰۰ و ۵۵ همزمان راهی محل حادثه شدند.

وی افزود: در اثر برخورد شدید خودرو پژوپارس با تیر برق ۲ سرنشین مرد خودرو در دم جان خود را از دست دادند و سرنشینان دیگر خودرو که ۲ مرد بودند دچار مصدومیت شدند.

قنبری تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و چیدن علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در مسیر، با ابزار های تخصصی و برش عملیات نجات و رها سازی مصدومین از اتاقک خودرو را انجام و مصدومین را به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهارکرد: آتش نشانان با انتقال خودرو به حاشیه ی امن مسیر و پاکسازی سطح مسیر از بقایای به جا مانده از تصادف در ساعت ۲ و ۱۸ دقیقه به عملیات خود را پایان دادند و به ایستگاه بازگشتند.