رئیس پلیس اهواز خبر داد:

دستگیری ۲ سارق حرفه ای منزل با ۱۰ فقره سرقت در اهواز

فرمانده انتظامي اهواز از دستگيري ۲ سارق حرفه اي منزل در اين شهرستان خبر داد و گفت: سارقان دستگير شده به 10 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری خورنا سرهنگ “محسن دالوند”در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و سرقت مشاعات از جمله سرقت دستگاه پمپ اب و محتویات داخل خودرو در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ دالوند بیان داشت: ماموران کلانتری۳۳ اهواز موفق شدند، با کار اطلاعاتی هویت سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲ پمپ اب و چرخ زاپاس خودرو، یک دستگاه کولر ۱۸ هزار، یک دستگاه میکروسکوپ ازمایشگاهی، ۳ دستگاه ۳ تلفن همراه و ۲ دستگاه تلویزیون ال ای دی مسروقه کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی پلیس به ۱۰ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دانایی رمز امنیت سارقین روح نیستند که از وسط دیوار عبور کنند. پس کافیه قفل ضد دیلم روی درب نصب باشه، حتی دربهایی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت فروخته میشوند که بدون هیچ اما و اگری قابل باز شدن یا تخریب نباشه و همچنین حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پاسیو و پنجره ها نصب کنید که تحت هیچ شرایطی قابل تخریب با دیلم و انبر قفلی از جای جوش نباشه، اونوقت دیگه اگر سارقین تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدن، هیچچچچ کاری نمیتونن بکنن حالا میمونه سارقینی که خودمون درو براشون باز میکنیم که در این مورد هم یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری هستش داشته باشید و هرچی اموال با ارزش دارید داخل اون بذارید که هم اموالتون سرقت نشه و هم سارقین خشن نتونن خودتون را تهدید، اذیت و حتی به قتل برسونند