مدیر تعاون روستایی خوزستان: آماده خرید خرمای کشاورزان خوزستانی هستیم

مدیر تعاون روستایی خوزستان از آمادگی کامل این سازمان برای خرید خرمای کشاورزان خوزستانی خبر داد.

به گزارش خورنا جمشید بنی فری گفت: خوزستان یکی از استانهای بزرگ کشور در زمینه تولید خرما می باشد و خوشبختانه کیفیت خرماهای تولیدی استان به نحوی است که توانسته ذائقه های فراوانی را در کشور و در کشورهای همسایه به خود جلب کند.
وی ادامه داد: تعاون روستایی خوزستان طبق رسالت خود و با توجه به دستورالعمل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور آماده خرید خرمای نخلداران خوزستانی است و پیش بینی می کنیم با توجه به بارندگی های خوبی که انجام گرفته خرمای با کیفیت و در تناژ قابل قبولی را از کشاورزان با قیمت پایه ۷۸۰۰ تومان خریداری نمائیم.
مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: تعاون روستایی خوزستان در سال ۹۷ موفق به خرید ۴۰۰۰ تن خرما از کشاورزان شد که امیدواریم این رقم در سال جاری به مراتب از سال ۹۷ افزایش داشته باشد.
بنی فری در پایان گفت: سال جاری مزین به سال جهش تولید است و طبیعتا تعاون روستایی خوزستان به عنوان یکی از متولیان حمایت از بخش کشاورزی و خرید محصولات کشاورزان به صورت تضمینی، توافقی و حمایتی سعی در تامین نیاز ضروری مردم ، بالندگی و رشد کشاورزان، اشتغالزایی و همچنین رونق اقتصادی دارد و امیدواریم بتوانیم به این مهم در سال جاری دست یابیم./ تعاونی روستایی