۵ تعاونی برتر اندیمشک تجلیل شدند

خورنا_ سید ناصر حسینی در گفت وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار کرد: حمایت از تعاونی ها و ایجاد اشتغال و توسعه تولید اولویت مهم امسال شهرستان اندیمشک است.

وی با بیان این که امسال و با حمایت امام جمعه، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان طرح های مختلف و متنوعی طراحی و به اجرا رسیده است، گفت: اندیمشک در حوزه تعاون و حمایت از خدمات این حوزه در استان خوزستان پیشتاز است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک عنوان کرد: انتخاب ۵ شرکت تعاونی اندیمشک به عنوان تعاونی برتر در از بین ۲۰ تعاونی برتر استان خوزستان یکی از مهم ترین خدمات این حوزه است.

وی افزود:  به همین جهت مراسم جشنواره تعاونی های برتر استان خوزستان با حضور استاندار و مسئولین استانی برگزار و از شرکت تعاونی شاداب دانه به مدیریت جلال بنوار ناظر ، شرکت تعاونی انی سیر به مدیریت امیر حسین ساکی، شرکت تعاونی نگارین گلشن اری ترین به مدیریت؛ زهرا کیایی راد ، شرکت تعاونی باران جنوب به مدیریت زینب قربانی، شرکت مهر دشت کرخه به مدیریت؛ منصورشریفیان تقدیر شد.

حسینی خاطر نشان کرد: شهرستان اندیمشک دارای ظرفیت و استعدادهای مختلفی است و با حمایت از تعاون می توان ضمن ایجاد اشتغال پایدار زمینه را برای توسعه و حمایت از تولید در شهرستان بیش از گذشته فراهم کرد.

انتهای پیام/