رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

دستگیری سارقان آژانس نما توسط پلیس آگاهی خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی استان سرنشینان یکدستگاه خودرو پراید ۱۳۲ که با آرم و تابلوی آژانس و با شیوه و شگرد خاصی اقدام به سرقت منازل می کردند و کلیپی از سرقتهای آنها در فضای مجازی منتشر شده بود، با کار اطلاعاتی، شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری خورنا سردار حیدر عباس زاده گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اهواز موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی خوزستان بیان داشت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی سرنشینان یکدستگاه خودرو پراید ۱۳۲ که با آرم و تابلوی آژانس با شیوه و شگرد خاصی اقدام به سرقت منازل می کردند و کلیپی از سرقتهای آنها در فضای مجازی منتشرشده بود، با کار اطلاعاتی، شناسایی کردند.

وی افزود: به لطف خدای متعال هر دو سارق با اخذ نیابت قضائی،طی عملیاتی در مخفیگاهشان دریکی از شهرستان های همجواردستگیر شدند و یک دستگاه خودروی پراید مورد استفاده در سرقتها از آنان توقیف شد.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان، باتوجه به فیلم و تصاویر بدست آمده از سرقتها، به ۹ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با بیان اینکه باسازی صحنه های سرقت درحضور مالباختگان و متهمان انجام شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دانایی رمز امنیت سارقین روح نیستند که از وسط دیوار عبور کنند. پس کافیه قفل ضد دیلم روی درب نصب باشه، حتی دربهایی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت فروخته میشوند که بدون هیچ اما و اگری قابل باز شدن یا تخریب نباشه و همچنین حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پاسیو و پنجره ها نصب کنید که تحت هیچ شرایطی قابل تخریب با دیلم و انبر قفلی از جای جوش نباشه، اونوقت دیگه اگر سارقین تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدن، هیچچچچ کاری نمیتونن بکنن حالا میمونه سارقینی که خودمون درو براشون باز میکنیم که در این مورد هم یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری هستش داشته باشید و هرچی اموال با ارزش دارید داخل اون بذارید که هم اموالتون سرقت نشه و هم سارقین خشن نتونن خودتون را تهدید، اذیت و حتی به قتل برسونند