رئیس آتش نشانی اهواز خبر داد:

مصدومیت ۴ نفر بر اثر تصادف شدید خودرو پراید و پژو پارس در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تصادف شدید خودرو پراید و پژو پارس بر روی پل شهید هاشمی زیباشهر چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خورنا ابراهیم قنبری با اعلام این خبر تصریح کرد: سی ام شهریور ماه سال جاری ساعت یک و ۳۸ دقیقه بامداد، با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، تصادف شدید ۲ دستگاه خودرو پراید و پژو پارس بر روی پل شهید هاشمی زیباشهر اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۵۴ به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه تصادف خودرو پراید و پژو پارس موجب منحرف شدن خودرو پژو پارس و برخورد با تیر روشنایی برق شده بود، اظهار کرد: در اثر این حادثه افتادن تیر روشنایی برق در مسیر منجر به مصدود شدن لاین برگشت شد.
قنبری تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه ، چهار سرنشین مرد خودرو پژو پارس را که دچار مصدومیت شده بودند از داخل خودرو خارج به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اعلام کرد: آتش نشانان با انتقال خودروها به حاشیه امن مسیر و جابجا کردن تیر روشنایی برق ، راه را برای خودرو های عبوری باز کرده و به ترافیک ایجاد شده در مسیر پایان دادند.