جانشین فرمانده ناجا:

کشور عراق آمادگی پذیرش زائران اربعین را ندارد/ خوزستان جای اراذل و اوباش گری نیست

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر روابط حسنه مرزی میان ایران و عراق، گفت: عاشقان و زائران امام حسین (ع) به مرزها مراجعه نکنند چرا که کشور عراق آمادگی پذیرش زوار را ندارد.

به گزارش خورنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “قاسم رضایی” ظهر امروز در سفر به استان خوزستان از پایانه مرزی شلمچه دیدار و با مرزبانان به گفت و گو پرداخت.

جانشین فرمانده ناجا در حاشیه این بازدید با بیان اینکه مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند، گفت: روحیه دفاع مقدسی در مرزبانان جاری است و آنها باوقار و اقتدار مرزها را کنترل می کنند و در حال حاضر در بهترین شرایط امنیتی در مرزها به سر می بریم.

سردار رضایی با اشاره به روابط حسنه مرزی میان ایران و عراق، تصریح کرد: روابط خوبی با کشور عراق داریم و مرزنشینان نیز همکاری مطلوبی با مرزبانان دارند.

این مقام عالی انتظامی تاکید کرد: بنا بر اعلام کشور عراق، مرزهای این کشور برای همایش اربعین بسته است و از زائران وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) درخواست داریم با توجه به مصوبات ستاد کرونا، همکاری لازم را داشته و به مرزها مراجعه نکنند.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه مرزهای چهارگانه کاملا بسته است و هیچگونه ترددی انجام نمی شود، تصریح کرد: سلامت مردم به ویژه زائران برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه بین الحرمین بین ایران اسلامی تا کربلا بوده اما به واسطه ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده، موجب گردید، برگزاری این کنگره عظیم متوقف شود، اعلام کرد: همچنین دوستان ما در عراق آمادگی پذیرش زائران را ندارند و آنها را نمی پذیرند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه استان خوزستان، جای اراذل و اوباش گری نیست، تصریح کرد: خبرهای مبنی بر سرقت را همکاران ما به جد دنبال می کنند، همچنین در بحث مقابله با اراذل و اوباش، قاچاقچیان سلاح و کسانی که درصدد برهم زدن نظم عمومی هستند، قاطعانه برخورد می کنیم.

سردار رضایی به شهروندان توصیه کرد: به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی دریافت کنند.