امام جمعه شهر چمران: تنها راه نجات کشور عمل به فرامین مقام معظم رهبری است/ باید عرصه مدیریت کشور را برای جوانان مؤمن و انقلابی باز کنیم

امام جمعه شهر چمران گفت: همه بدانند تنها راه نجات کشور عمل به فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز است.

به گزارش خورنا، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای حافظان امنیت و شهدای مدافع سلامت را گرامی می‌داریم.

وی افزود: مجاهدت و ایثارگری آنان را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد و رشادت‌های این عزیزان هیچگاه از حافظه ملت پاک نخواهد شد.

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس به ما یادآور می‌شود که نباید به بیگانگان امید داشته بلکه باید به ظرفیت‌های عظیم کشور و توان داخلی کشور و نیروهای مؤمن، جوان و انقلابی باور داشته باشیم، چرا که جنگ را جوانان اداره کردند و پیروز شدیم.

عبادی متذکر شد: قطعاً در عرصه اقتصادی اگر بخواهیم دشمن را شکست دهیم باید در کنار تجربه بزرگان مؤمن و دلسوز باید عرصه مدیریت کشور را برای جوانان مومن و انقلابی باز کنیم.

وی ادامه داد: تجربه دفاع مقدس به ما آموخت باید روی پای خود بایستیم و با روحیه جهادی و انقلابی می‌شود از شرایط سخت عبور کرد.

امام جمعه شهر چمران در پایان اضافه کرد: همچنین نباید فراموش کنیم که این انقلاب به آسانی به دست نیامده و حاصل خون هزاران شهید است و نباید اجازه دهیم به دست نااهلان بیفتد. این وصیت امام راحل (ره) است.