ADSL روی خطوط فیبرنوری خرمشهر می‌رود

خورنا: رئیس اداره مخابرات خرمشهر گفت: با تامین قطعات مورد نیاز امکان نصب ADSL برای خطوط فیبرنوری در این شهرستان فراهم می‌شود.

فیصل سمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهارکرد: بخشی از شبکه خطوط تلفن ثابت در خرمشهر تحت پوشش شبکه فیبرنوری قرار دارد.

وی افزود: خطوطی که از شبکه فیبرنوری استفاده می‌کنند در برخی مناطق با مشکل عدم امکان نصب اینترنت پرسرعت ADSL مواجه هستند.

رئیس اداره مخابرات خرمشهر ادامه داد: برای راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در این مناطق باید قطعه‌ای بر روی شبکه فیبر نوری آنها قرار داده شود.

سمایی تصریح کرد: به دلیل برخی مشکلات موجود تهیه این قطعه با تاخیر مواجه شده و این مسئله موجب کندی روند کار در راه‌اندازی اینترنت پرسرعت برای این مناطق شده است.

وی اضافه کرد: با این وجود هم‌اکنون قطعات مورد نیاز برای این کار توسط اداره کل مخابرات استان تهیه و قرار است تا سهمیه‌ای نیز به شهرستان خرمشهر اختصاص داده شود.

رئیس اداره مخابرات خرمشهر خاطرنشان‌کرد: در صورت تهیه و نصب این قطعه مناطقی همچون ۴۰ متری، پایگاه دریایی، سرحانیه و جدیده از اینترنت پرسرعت ADSL بهره‌مند خواهند شد.

سمایی افزود: استفاده از اینترنت ADSL در خطوط فیبرنوری از امتیازات بسیاری برخوردار است که سرعت بسیار بالا یکی از مهم‌ترین آنهاست.

وی گفت: امیدواریم با تامین قطعات مورد نیاز تا پایان سال‌جاری شاهد راه‌اندازی اینترنت پرسرعت ADSL در این مناطق خرمشهر نیز باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *