نماینده دزفول

مسئولین در راه خدمت به مردم کم فروشی نکنند !

سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول با حضور در جلسه تکریم و معارفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول از زحمات دکتر پریدار ریاست پیشین تقدیر و تشکر کرد و برای دکتر قمیشی ریاست جدید دانشگاه آرزوی موفقیت نمود.

به گزارش خورنا   نماینده مردم شریف شهرستان دزفول آوایی در این آیین، مردم شهرستان دزفول را شایسته بهترین خدمات دانست و اظهار داشت: با تمام وجود از مدیران شهرستان دزفول تقاضا دارم قدر مسئولیتی را که به امانت در اختیار دارند بدانند و در راه خدمت به مردم کم فروشی نکنند.

آوایی در ادامه افزود: متاسفانه برخی مدیران چشمِ دیدن موفقیت شهرستان دزفول را ندارند و بعضا به جای همراهی در راستای توسعه شهرستان در مقابل برخی اقدامات سنگ اندازی میکنند که امیدواریم این نگاه در مدیریت استان و کشور هر چه سریعتر اصلاح گردد.

نماینده دزفول در ادامه اظهارات خود، تاسیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول را از اقدامات ماندگار دانست و بیان کرد: سالها تلاش کردیم و خون دل خوردیم تا مجوز دانشگاه علوم پزشکی را اخذ نماییم و حال از تمام مدیران می خواهم با تمام توان تلاش کنند تا ضمن حفظ این میراث گران بها در راستای ارتقا این مجوعه مهم و استراتژیک درمانی کشور تلاش کنند و بنده هم با تمام توان در کنار مدیران دلسوز و تلاش گر خواهم بود.