برپایی نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان بهبهانی

خورنا: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان گفت: نمایشگاه صنایع دستی تعدادی از هنرمندان بهبهانی در سالن میرزاشوقی این شهر برپا شده است.

حجت‌الاسلام عبدالله حسینی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: هنرمندان بهبهانی همواره در طول سال متقاضی برپایی نمایشگاه هستند که این امر نشان‌دهنده هنر و ارزش آن نزد مردم این شهر است.

وی تصریح کرد: در برخی موارد چندین درخواست برپایی نمایشگاه از سوی هنرمندان به اداره ارشاد ارسال می‌شود که ما به دلیل داشتن تنها یک سالن در سطح شهر، به اجبار فقط یکی از آنها را ترتیب اثر داده و مابقی را در صف برپایی قرار می‌دهیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان خاطرنشان کرد: تلاش ما حمایت از همه هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنری بوده و اگر چند سالن برپایی نمایشگاه داشتیم، به طور قطع در طول هر ماه چندین نمایشگاه عرضه هنر در بهبهان داشتیم.

وی با اعلام این خبر که نمایشگاهی از صنایع دستی تعدادی از هنرمندان بهبهانی برپا شده است، گفت: در این نمایشگاه آثاری از نسترن موسوی‌پور، نسرین شفیعی و نرگس ابوعلی در سالن میرزا شوقی به معرض دید عموم گذاشته شده است.

حسینی‌منفرد افزود: در این نمایشگاه انواع صنایع دستی از قبیل معرق، اسکراچ، منبت، گلیم، چرم و کپوبافی عرضه شده و به مدت یک هفته در نگارخانه میرزا شوقی بهبهان میزبان علاقمندان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به صنایع دستی می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر به این نگارخانه مراجعه و هنرمندان را حمایت کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *