رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

کشف ۱۱۰ کیلو موادمخدر در اهواز

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف 110 کیلوگرم تریاک در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خورنا سردار “حیدر عباس زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی رد یک محموله مواد مخدر را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی یک دستگاه کامیون کشنده حامل موادمخدر را در محورهای شهرستان اهواز شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی۱۱۰ کیلو تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد.
سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، مقابله خواهد کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس بله اقای عباس زاده شمالطف دارید.فقط امیدوارم بعدازیکساعت اون ۱۱۰کیلوگرم تریاک.نشود۱۱۰گرم وفروشنده رامصرف کننده تحویل مراجع قضایی بدن..همچواخباری دردجامعه راطبابت نمیکند.چون زخم عفونت کرده وقابل ترمیم نیست..وقتی ک استانداراینطورآدم پاکی دربیاد.چه نیازی ب ظهورامام زمان داریم؟