افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه صنعتی بهبهان

خورنا: رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء(ص) بهبهان گفت: با اخذ مجوز راه‌اندازی سه رشته جدید، تعداد رشته‌های فعال دانشگاه در مقطع کارشناسی به ۱۳ رشته افزایش یافته و از مهر ماه آینده در این رشته‌ها دانشجو پذیرش می‌شود.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء(ص) بهبهان، مرتضی توکلی با اعلام این خبر اظهار کرد: با اخذ مجوز راه‌اندازی رشته‌های شیمی، محیط زیست و صنایع چوب، تعداد رشته‌های فعال دانشگاه در مقطع کارشناسی به ۱۳ رشته افزایش یافته و از مهر ماه آینده در این رشته‌ها دانشجو پذیرش می‌شود.

وی افزود: این دانشگاه مطابق سند توسعه آموزش عالی استان خوزستان و بر اساس پتانسیل‌های منطقه، راه‌اندازی چهار رشته بین رشته‌ای در مقطع کارشناسی ارشد را در دستور کار دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء(ص) بهبهان تصریح کرد: در حال حاضر اعضای هیئت علمی و تجهیزات لازم برای راه‌اندازی این رشته‌ها مطابق با استانداردهای شورای گسترش فراهم و درخواست دانشگاه به شورای گسترش اعلام شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه رشته مقطع کارشناسی‌ارشد شیلات، جنگل‌داری و عمران در دانشگاه فعال است و امیدواریم با اخذ مجوز رشته‌های جدید، از مهر ماه سال آینده در این رشته‌ها دانشجو پذیرش شود.

توکلی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی رشته‌های جدید به طور قطع در سال آینده افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو را خواهیم داشت.

وی افزود: برخی رشته‌های جدید درخواست شده در مقطع کارشناسی ارشد شامل آبخیزداری، آب و خاک و مهندسی شیمی است که امیدواریم مانند رشته‌های جدید، مجوزهای لازم برای راه‌اندازی آن‌ها نیز صادر شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *