رییس فدراسیون خبرداد: رفع مشکل لیگ‌برتری‌های هندبال خوزستان با مساعدت استاندار

به گزارش خبرگزاری خورنا|علیرضا پاکدل در خصوص سفر به استان خوزستان و جلسه با استاندار در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با توجه به دعوت هیات هندبال استان خوزستان و مدیرکل ورزش استان در جلسه ای که با حضور استاندار بود، حاضر شدیم و در خصوص رفع مشکلات تیم های لیگ برتری هندبال خوزستان صحبت کردیم.

وی با اشاره به خروجی خوب این جلسه و نگاه مثبت استاندار به رشته هندبال، عنوان کرد: استاندار خوزستان رویکرد بسیار خوبی نسبت به ورزش دارد و این جای خوشحالی است که او اشراف کاملی نسبت به هندبال دارد.

رییس فدراسیون هندبال همچنین درباره حل مشکل هندبال بهبهان، گفت: طی صحبت های انجام شده و تدابیری که استاندار اندیشید، مقرر شد با همکاری مدیرکل ورزش خوزستان و دستور استاندار، مشکل اساسی هندبال بهبهان که بحث سالن اختصاصی برای این رشته بود، مرتفع شود.

وی بیان کرد: همچنین استاندار قول مساعد داد که مشکل اسپانسری دو تیم لیگ برتری خوزستان که از شهرستان بهبهان هستند نیز حل شود. بر این اساس فکر می کنم امسال دو تیم خوزستان با شرایط خوبی در لیگ برتر حضور داشته باشند. همچنین لیگ در دهه دوم مهرماه در دو بخش آقایان و بانوان به صورت متمرکز خواهد بود و با تدابیر خاص مسابقات را برگزار می کنیم.

پاکدل با بیان این که هندبال خوزستان جایگاه خوبی در کشور دارد و طی سال های گذشته خدمات ارزنده ای به هندبال کشور داشته است، افزود: من وظیفه خود دانستم که شخصا برای پیگیری مشکلات هندبال این استان به خوزستان سفر کنم و خوشحالم که این جلسه خروجی بسیار خوبی برای هندبال استان داشت و مطمئنا اتفاقات خوبی برای این رشته خواهد افتاد.

وی همچنین گفت: باتوجه به نظر مساعد استاندار به هندبال خوزستان نیز پیراهن مقدس تیم‌ملی را به او هدیه دادیم.

رییس فدراسیون هندبال عنوان کرد: همچنین در صورت موافقت استاندار و مدیرکل ورزش استان تمایل داریم در دهه فجر میزبانی یک تورنمنت بین‌المللی را به خوزستان بدهیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *