رییس دانشگاه آذین شوشتر مطرح کرد؛

رویداد استارتاپی کشوری سلامت در صنایع غذایی با رویکرد کارآفرینی و اشتغال زایی

دکتر سید احسان علوی سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مرکز آذین شوشتر از برگزاری اولین رویداد استارتاپی کشوری دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان و به میزبانی مرکز آذین شوشتر خبر داد.

علوی افزود هدف از برگزاری رویداد استارتاپی معرفی ایده پردازان و جوانان خوش فکر و خلاق به کارآفرینان و سرمایه گذاران است و انتظار این است که انشاالله در سال جهش تولید، دانشگاه جامع علمی کاربردی بتواند با برگزاری استارتاپ های مختلف، ایده های نو را در جهت بهبود تولید و اشتغال معرفی نماید.

دکتر علوی در تشریح رویداد استارتاپی بیان نمود که استارتاپ یک رویداد قانونی جهت ثبت ایده است و در آن روال بر این است که ابتدا صاحب ایده، ایده و مدل خود را بصورت رسمی به نام خود ثبت می نماید. در ادامه مربیان استارتاپ ایده را مورد بررسی و تحلیل قرار میدهند و در صورتی که قابلیت اجرا داشته باشد بصورت رایگان آموزشهای لازم را در حوزه های طراحی، برآورد هزینه و درآمد، تولید محصول، بازاریابی و فروش به ایده پرداز ارائه خواهند نمود و بدین ترتیب ایده پرداز قادر خواهد بود در روز برگزاری استارتاپ، ایده خود را بصورت یک طرح اقتصادی جامع به هیات محترم داوران ارائه نماید تا با سایر ایده های ارائه شده در استارتاپ رقابت نماید و سپس داوران محترم پس از ارزیابی دقیق، ایده های برتر را اعلام خواهند نمود.

دکتر علوی تصریح کرد امید است با اتکال به خداوند متعال، معرفی ایده های برتر در روز پایانی، آغازی بر همکاری صاحبان ایده و صاحبان سرمایه باشد و دانشگاه علمی کاربردی مرکز آذین شوشتر بتواند در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی به رسالت خود عمل نماید.

شایان ذکر است استارتاپ سلامت در صنایع غذایی دانشگاه علمی کاربردی مرکز آذین شوشتر *روز ۲۴ مهر ۱۳۹۹* و با محورهای برندینگ و بسته بندی، تحویل غذا، کاهش سموم، غنی سازی، نانومواد نگهدارنده و بازاریابی برگزار خواهد شد.

علاقمندان از ۱ مهر لغایت ۱۵ مهر فرصت دارند ایده های خود را در لینک

uastartup.uast.ac.ir/fa/form/284/food

ثبت نمایند.

همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر شماره تلفن پشتیبانی ۰۶۱۳۶۲۷۴۰۶۱ معرفی شده است.

منبع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *