رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

کشف ۹۴ درصدی جرایم خشن در استان خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۹۴ درصدی جرایم خشن در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سردار “حیدر عباس زاده” امروز دوشنبه ۲۴ شهریور با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم فرماندهی انتظامی خوزستان مقابله با جرایم خشن در استان است، اظهار داشت: به لطف خدای متعال با تلاش‌های بسیار خوب و ارزشمندی که همه همکاران در مجموعه نیروی انتظامی استان خوزستان در پلیس های آگاهی،اطلاعات و امنیت عمومی ، فرماندهان انتظامی شهرستان ها و روسای کوپ داشتند درمدت ۱۷۸روز سال جاری شاهد کشف ۹۴ درصدی سرقت‌ها نسبت به سال گذشته هستیم که رشد قابل ملاحظه‌ای داشته اشت. درموضوع سرقت ها از ابتداء سال تا کنون ۸۲درصد سرقت های مهم و عادی سارقین شناسایی ،دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده اند.
سردار عباس زاده افزود: در این مدت مقدار ۶تن و ۲۵۳ کیلو و ۶۰۱گرم انواع مواد مخدر در خوزستان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش کشفیات داشته است.
این مقام ارشد انتظامی در استان بیان داشت: در مدت ۱۷۸ روز از سال جاری بیش ازیک تریلیون و ۳۵۱ میلیاردریال کشفیات قاچاق داشته ایم که در این راستا شاهد افزایش کشف ۷۹ درصدی پرونده های بالای یک صد میلیون ریال کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این بازه زمانی ۱۶ مرحله طرح جمع آوری سلاح و مهمات اجرا که در آنها تعداد ۲۹۳۰ قبضه سلاح شامل ،۵۰۲ قبضه اسلحه جنگی و ۲۴۲۸ قبضه شکاری کشف و همچنین تعداد افراد دستگیرشده ۲۲۲۳ نفر ، تعداد مهمات کشف شده ۴۳۲۲۵ عدد و ۱۴ باند قاچاق سلاح نیز متلاشی شده است.

سردارعباس زاده درخاتمه خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی خوزستان مصمم هستند باهرگونه ناهنجاری،جرایم خشن، قاچاق کالا وسوداگران مرگ که امنیت عمومی جامعه را به مخاطره می اندازند با قاطعیت و با صلابت برخورد کنند ، کشفیات در استان موید عملکرد خوب فرماندهان وکارکنان نیروی انتظامی استان می باشد.