رئیس آتش نشانی اهواز خبر داد:

۵ کشته و مجروح بر اثر سقوط خودرو پژو ۴۰۵ از روی پل شیبان + تصاویر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: سقوط خودرو پژو ۴۰۵ از روی پل شیبان صبح امروز ۲ فوتی و ۳ مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خورنا ابراهیم قنبری در خصوص این حادثه اظهار کرد: ۲۴ شهریور ماه سال جاری، ساعت ۷ و ۵۸ دقیقه صبح، با تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی، سقوط یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از روی پل شیبان مخابره شد که پس از آن آتش‌نشانان ایستگاه ۹۹ سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان در این حادثه متاسفانه اجساد ۲ نفر از سرنشینان را از درون خودرو خارج کرده و ۳ نفر دیگر که مجروح شده بودند را جهت انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: هر پنج سرنشین این خودرو آقا بوده که سه سرنشین عقب این خودرو مجروح شده و ۲ سرنشین جلویی فوت شدند.

قنبری تشریح کرد: این سانحه در مسیر شیبان به سمت اهواز و روی پل رو به روی شیبان اتفاق افتاد که بر اثر خارج شدن کنترل خودرو پژو از دست راننده، این خودرو با برخورد با گاردریل کنار پل، از روی پل سقوط کرد.

وی در پایان گفت: آتش نشانان ایستگاه ۹۹ که با سه دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شده بودند، پس از پایان این عملیات ساعت ۹ و ۰۱ دقیقه به سمت ایستگاه خود بازگشتند.