در مراسمی

رئیس جدید دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر معارفه شد

رئیس جدید دانشگاه پیام نور واحد بندر ماهشهر در مراسمی منصوب و معرفی شد.

به گزارش خورنا، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور این شهرستان اظهار کرد: جایگاه دانشگاه به ویژه دانشگاه پیام نور بسیار خطیر و پر اهمیت است به همین دلیل خود را ملزم به همراهی و همکاری با این مرکز آموزش عالی می‌دانیم.

 

عادل عکرش افزود: تعالی و تربیت دانشجویان نخبه به عنوان سرمایه‌های انسانی ضامن بقا و توسعه همه جانبه کشور است و دانشگاه پیام نور در این راستا نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

 

وی در ادامه با تقدیر از خدمات رئیس سابق دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر، خاطرنشان کرد: امیدوارم خدمات گذشته در این واحد دانشگاهی توسط رئیس جدید تداوم پیدا کند و شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون این مرکز دانشگاهی باشیم.

 

رئیس پیشین دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر نیز در این مراسم اظهار کرد: بیش از ۹ سال در مسئولیت ریاست دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر در خدمت مردم فهیم این شهرستان بودم و این موضوع را از افتخارات و توفیقات زندگی خود می‌دانم.

 

عیسی رحیمی گفت: مردم بندر ماهشهر لایق و مستحق بهترین‌ها هستند و متأسفانه به حق خود نرسیده‌اند. بدون تردید افتخارات و دستاوردهای کسب شده توسط دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر با کمک و همیاری همین مردم و همچنین مسئولان شهرستان بوده است.

 

وی ادامه داد: این واحد دانشگاهی در سالیان اخیر توانست نخبگان زیادی را به کشور معرفی کند. افرادی که هم‌اکنون در بزرگ‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های کشور در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

 

رئیس سابق دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: شهرستان بندر ماهشهر و دانشگاه پیام نور آن را زادگاه کاری و علمی خود می‌دانم همانگونه که همه نسبت به زادگاه خود علقه و تعصب خاصی دارند نسبت به این شهر و مردم آن علاقه و وابستگی ویژه داشته و امروز با افتخار از مردم شریف این منطقه خداحافظی می‌کنم.  

 

رحیمی متذکر شد: رئیس جدید دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر از افراد لایق، کارآمد و مدیر است و بدون شک در این مسئولیت در جایگاه خدمت به مردم و ارتقاء این واحد دانشگاهی توفیق بسیاری خواهد داشت. در حقیقت وی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای تصدی این مسئولیت وجود داشت.

 

رئیس جدید دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر نیز در ادامه این آیین گفت: بسیار خوشحال و خرسندم که در شهری مسئولیت گرفته‌ام که مردمانش به خونگرمی، صفا و صمیمیت و تلاشگری شهره‌اند و بدون تردید در این مسیر وظیفه سنگینی بر دوش خواهم داشت.

 

رضا یوسفی حاجی‌بابا اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا دانشگاه پیام نور واحد بندر ماهشهر جزو سه دانشگاه برتر استان قرار بگیرد و مردم این شهرستان شایستگی و حق این را دارند تا از تحصیلات تکمیلی در این واحد برخوردار شوند.

 

وی متذکر شد: رئیس دانشگاه پیام نور استان خوزستان نیز قول هرگونه حمایت در این راه را داده است و امیدوارم بتوانیم به گونه‌ای عمل کنیم که دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر تبدیل به یک دانشگاه پیشرو شود و در اعتلای فرهنگ و ارتقاء جایگاه علمی شهرستان نقش مؤثر و مهمی ایفا کند.

 

در ادامه این آیین نیز رئیس نظارت و ارزیابی عملکرد دانشگاه پیام نور استان خوزستان اظهار کرد: جابجایی‌ها در سطوح مدیریتی دانشگاه پیام نور یک امر و موضوع کاملاً بدیهی و طبیعی است و در این تغییر مدیریتی از مسئولیت اجرایی رئیس سابق دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر کاسته و بیشتر در حیطه علمی به فعالیت خواهد پرداخت.

 

محمدحسن فردوسی ادامه داد: در مقابل از مسئولیت‌های علمی رئیس جدید این واحد دانشگاهی کاسته و وی وارد دریای مسئولیت اجرایی خواهد شد و سوابق مدیریتی وی زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: رئیس پیشین این دانشگاه نیز از مدیران شایسته پیام نور است که قریب به ۱۰ سال در بندر ماهشهر عهده‌دار مسئولیت دانشگاه این شهرستان بود و جا دارد از تلاش‌ها و خدمات ارزنده وی تقدیر و تشکر کنم.

 

به گزارش خورنا، در پایان این مراسم حکم انتصاب «دکتر رضا یوسفی حاجی‌بابا» توسط عارف کعبی مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان خوزستان قرائت و توسط معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر به وی اعطا و از تلاش‌ها و خدمات عیسی رحیمی رئیس پیشین دانشگاه پیام نور واحد بندر ماهشهر تقدیر شد.

بخشی از سوابق مدیریتی و علمی رئیس جدید دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر به شرح زیر است:

متولد:  ۱۳۶۱  دزفول

تحصیلات: کارشناسی: علوم اقتصادی – بازرگانی دانشگاه‌ شهید چمران اهواز

کارشناسی ارشد: اقتصاد نظری دانشگاه علامه طباطبایی تهران

دکترای تخصصی: اقتصادسنجی و اقتصاد صنعتی دانشگاه پیام نور- تهران

 

سوابق تحقیقاتی و مطالعاتی:

تحقیق و پژوهش در زمینه‌های: منابع انسانی، مسائل اقتصاد صنعتی، اقتصاد محیط زیست و کارایی بانک‌های تخصصی و تجاری در ایران

 

سوابق علمی:

عضو هئیت علمی وزارت علوم-دانشگاه پیام نور خوزستان

طراح سوالات آزمون‌های سراسری دانشگاه پیام نور رشته اقتصاد نظری در تمامی مقاطع از سال ۸۶ تاکنون

مدرس مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خلیج فارس آبادان و اهواز

داوری مقالات علمی فصل‌نامه‌های علمی پژوهشی جهان اسلام

تجارب مدیریتی:

عضو شورای تخصصی رشته اقتصاد دانشگاه پیام نور کشور

مسئول کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور خوزستان

مدیرگروه بخش استانی حسابداری و مدیریت اقتصاد

عضویت در شورای پژوهشی دانشگاه جامع پیام نور استان

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دزفول