نشست حبیب آقاجری با مدیران تعاونی های شهرستان هندیجان بمناسبت هفته تعاون + تصاویر

بمناسبت گرامیداشت هفته تعاون نشست تعاونگران با حبیب آقاجری نماینده مردم بندر ماهشهر ، امیدیه ، هندیجان و بندر امام خمینی ره در مجلس شورای اسلامی ، صبح جمعه مورخ ۹۹/۶/۲۱ در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد  .

در ابتدای این نشست بریحی نژاد رئیس اداره تعاون رفاه اجتماعی شهرستان هندیجان ضمن بررسی مشکلات تعاونی ها ، گزارشی از بررسی قانون تعاون در زمینه نظارت بر مشکلات و مسایل وضعیت آبزیان و گسترش پرورش میگو ارائه کرد .

وی افزود: باتوجه به مشکلات تعاونی ها در سطح شهرستان اگر تعاونی که ۱۰ سال راکد است بخواهد فعال شود فردی که بخواهد تعاونی تشکیل دهد می گویند که چه سودی برای ما دارد که می توان در بخش کشاورزی تولید نتوانست کمکی انجام شود و مشکلی که تعاونی ها دارند برمیگردد به مسولان وبانک ها که به وظیفه خود عمل نمی کنند.

بریحی نژاد ادامه داد: در بخش تعاون که در اصل ۴۴ آمده چه امتیازاتی داریم و این دقیق و شفاف نیست و بقیه مسائل برمیگردد به ضعف مدیران که نظارت بر تعاونی با کمبود نیروی شدید مواجه هستیم و در بحث آموزش ها قدرتی بر آموزش ندارند که در این مورد آموزش را باید بصورت دوره ی را طی کنند و با توجه به مشکلاتی که دارند باید مشاوره بگیرند و ضعف های که در تعاونی ها وجود دارد بتوان در کمیسون مجلس حل شود که در بنگاه اقتصادی بر نظارت های را به عرصه برسانند.

همچنین مدیران تعاونی ها از نماینده شهرستان هندیجان در مجلس شورای اسلامی خواستند برای رفع مشکلاتی که دارند با استاندار خوزستان، مسئولان ،مدیران بانک ها و مدیر جهاد کشاورزی استان تلاش نمایند.

در پایان نماینده مجلس ضمن ارائه گزارش پیگیری در خصوص موضوعات مرتبط از جمله بیمه صیادی در خصوص سایر موارد قول مساعدت و همراهی برای رفع موانع موجود را دادند .

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *