امام جمعه شهر چمران: شورای شهر چمران جلسه پرسش و پاسخ برگزار کند/ مردم حق دارند عملکرد سه ساله شورای شهر را بدانند

امام جمعه شهر چمران گفت: مردم شهر چمران و شهرک بعثت درخواست دارند که شورای شهر برای بیان و اعلام عملکرد سه ساله خود جلسه پرسش و پاسخ برگزار کند.
 حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: سه سال از عمر دوره پنجم شورای شهر شهید چمران گذشته و مردم درخواست دارند که شورا برای بیان و اعلام عملکرد سه ساله خود جلسه پرسش و پاسخ برگزار کند.

 وی ادامه داد: این مسأله مطالبه همه مردم چمران و بعثت و فرصت مناسبی برای اعضای شورای اسلامی شهر شهید چمران است تا عملکرد سه ساله و برنامه‌های آینده خود را با شهروندان در میان بگذارند.

خطیب جمعه شهر چمران در فراز دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) الگو و اسوه همه بشریت و مایه رحمت برای همه جهانیان است، گفت: جنایت نشریه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را به شدت محکوم می‌کنیم و حامیان آنها را در این جنایت شریک می‌دانیم و این نشانه عناد و کینه‌توزی دنیای استکبار با جهان اسلام است.

عبادی با بیان اینکه حکومت فرانسه نباید به بهانه آزادی بیان اجازه توهین به مقدسات مسلمانان را بدهد، عنوان کرد: آزادی بیان و حقوق بشر در جهان غرب یک دروغ بزرگ است. امروز در آمریکا چه خبر است؟ این همه جنایت در حق مردم سیاه‌پوست رخ می‌دهد چرا مدافعان حقوق بشر سکوت کرده‌اند؟

وی در پایان متذکر شد: این همه جنایت در حق مردم منطقه در حال وقوع است چرا این جنایت‌ها را محکوم نمی‌کنند؟ مصداق بارز این جنایات ظلم رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین است.