رئیس آتش نشانی اهواز خبر داد:

۳ کشته در برخورد اتوبوس حامل کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان با یک دستگاه تریلر + تصاویر

رئیس آتش نشانی اهواز گفت: برخورد اتوبوس حامل کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان با خودرو تریلر در جاده اهواز به آبادان ۳ کشته بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خورنا ابراهیم قنبری در مورد جزئیات این خبر توضیح داد: ساعت ۶ و ۳۷ دقیقه صبح شنبه ۲۲ شهریور، برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلر در کیلومتر ۱۵ جاده اهواز به آبادان به سامانه ۱۲۵ اهواز اطلاع رسانی شد.

وی ادامه داد: در این حادثه خودرو اتوبوس پس از برخورد با قسمت عقبی تریلر حامل بار جدول های بتونی، از جاده منحرف شده و قسمت جلوی آن به شدت دچار خسارت فیزیکی می شود.

قنبری گفت: نیروهای امداد و نجات آتش نشانی اهواز، با رسیدن در محل به سرعت کار خود را آغاز کرده و با استفاده از ابزار تخصصی خودرو نجات، کار خود را به پیش می برند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان ابتدا ۲ نفر از سرنشینان فوت شده که هر دو مرد بودند را از درون خودرو خارج کرده و سپس کار خارج کردن راننده فوت شده درون خودرو را آغاز کردند.

قنبری بیان کرد: این قسمت از عملیات به علت ضربه شدید که به جلوی خودرو وارد شده بود با از استفاده از ابزار تخصصی و استفاده از وینچ خودرو نجات میسر شد.

رئیس آتش نشانی اهواز در پایان گفت: نیروهای اعزامی آتش نشانی از ۲ ایستگاه آتش نشانی اهواز و یک ایستگاه آتش نشانی کارون ساعت ۹ و ۰۸ دقیقه پایان عملیات را اعلام کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *