مدیر آموزش و پرورش رامشیر در گفتگو با روابط عمومی اعلام کرد:

اختصاص بیش از ۷۰ سهمیه جذب معلم به رامشیر

خورنا – فرزاد شعبانی

مدیر آموزش و پرورش رامشیر از اختصاص ۷۴ سهمیه استخدام معلم در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور به این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، علی شریفی در گفتگو با روابط عمومی، توضیح داد: با توجه به مجوزهای صادره از طرف سازمان اداری و استخدامی کشور و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش دفترچه آزمون استخدامی بر روی درگاه اینترنتی سازمان سنجش بارگذاری شده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان تا ۲۹ شهریورماه فرصت ثبت نام دارند، خاطرنشان کرد: مهمترین شرط آزمون استخدامی جذب نیروی بومی با تعهد خدمت ۱۰ ساله است که داوطلبین می بایست نسبت به انتخاب کد منطقه جغرافیایی محل خدمت خود دقت کنند.

شریفی با اشاره به اختصاص ۷۴ سهمیه جذب معلم به آموزش و پرورش رامشیر، گفت: برای هر کدام از رشته های آموزگار ابتدایی استثنایی، دبیری ادبیات فارسی، دبیری علوم اجتماعی، دبیری فیزیک و دبیری تاریخ ۱نفر و هر کدام از رشته های دبیر عربی، هنرآموز حسابداری، کامپیوتر، مکانیک، تاسیسات و مراقب سلامت ۲نفر سهمیه اختصاص یافت.

این مقام مسئول با اظهار اینکه بیشترین سهمیه جذب به رشته آموزگاری ابتدایی با ۳۴ نفر اختصاص یافته است، تصریح کرد: در رشته های دبیر ریاضی، مشاوره واحد آموزشی و تربیت بدنی به ترتیب ۳، ۴ و ۶ نفر استخدام می شوند. همچنین در هر کدام از رشته های مربی امور تربیتی و دبیری زبان و ادبیات فارسی ۵ نفر پذیرفته خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با تاکید بر این که نفرات برگزیده پس از فرآیند گزینش و دوره آموزشی یک ساله مشغول به کار می شوند، یادآور شد:
نیرو های خرید خدمت و حق التدریس هم می‌توانند به صورت آزاد در این آزمون شرکت کنند که در صورت پذیرفته شدن سابقه تدریس آن‌ها به عنوان یک اولویت در نظر گرفته می‌شود.