بهبهان به جایگاه اصلی خود ارتقا یابد

خورنا : فرهاد باذلی‌محبوب ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه این شهرستان بر ادامه همکاری با امام جمعه آتی بهبهان تأکید کرد و اظهار داشت: آرزو می‌کنیم حجت‌الاسلام سلیمانی در مسئولیت جدید خود نیز همچنان موفق بوده و ما نیز وی را رها نکرده و در زمینه‌های گوناگون از تجربیات او استفاده خواهیم کرد.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی با بیان اینکه آنچه در شورای اداری مطرح می‌شود مصوبه است تصریح کرد: همه مواردی که در شورای اداری بیان شده به عنوان مصوبه بوده و قابل اجرا است که همه مسئولان باید در صدد اجرای آنها باشند.
باذلی‌محبوب به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جا دارد هفته‌ای را که به نام هفته شهیدان است را به خوبی پاس داشته و یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی بداریم، از این‌رو همه ما باید مصوبات این هفته را جدی گرفته و در راستای هرچه بهتر برگزار کردن آنها تلاش کنیم.
فرماندار بهبهان همچنین به حضور مدیران و مسئولان استانی در بهبهان نیز اشاره کرد و گفت: در چند هفته گذشته شاهد حضور بسیار خوب مسئولان استانی در سطح بهبهان بوده‌ایم که برای رسیدگی به مشکلات و معضلات شهرستان بسیار مفید و مثمرثمر خواهد بود.
وی افزود: همچنین در روزهای آینده جلسه شورای کشاورزی خوزستان در بهبهان برگزار شده که امیدواریم با مصوب کردن ۲۴ دستور کاری که در اختیار داریم گام مؤثری در زمینه‌های کشاورزی و دامپروری شهرستان برداریم.
باذلی‌محبوب با تأکید بر پیگیری مسئولان ادارات و دستگاه در راستای فراهم آوردن زمینه حضور مسئولان استانی در بهبهان اظهار داشت: حضور مدیران و مسئولان خوزستان در بهبهان موقعیت بسیار مناسبی برای حل مشکلات شهرستان و مردم است که همه باید با تلاش و پیگیری فراوان از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.
فرماندار بهبهان در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی سامانه پیامک و وب‌سایت فرمانداری این شهرستان خبر داد و افزود: شهرستان بهبهان باید بر روی خط اخبار استان بوده و ما نیز از طریق روابط عمومی خود در تلاش هستیم تا در اخبار بهبهان را به خوبی در استان منعکس کنیم.
وی خاطرنشان کرد: بهبهان باید مطرح شده و به جایگاه اصلی خود که شایسته آن است برسد که در این مسیر یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار، امر اطلاع‌رسانی است.
باذلی‌محبوب در ادامه از همه دستگاه‌های بهبهان خواست ظرف یک ماه آینده بانک اطلاعاتی و آماری این شهرستان در زمینه تخصصی خود را تهیه و ارائه کنند.
وی همچنین بر برگزاری نماز جماعت در ادارات تأکید کرد و گفت: چنانچه ما به موضوع نماز توجه خوبی داشته باشیم بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد و من نیز از همه دستگاه‌ها تقاضا دارم اذان ظهر را از بلندگوها پخش و حتماً نماز جماعت را در دستگاه خود برپا کنند.
فرماندار بهبهان در پایان نیز با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بر مزین شدن دانش‌آموزان به دو بال علم و ایمان تأکید کرد و اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات زمینه را برای بهره‌مند شدن همه فرزندان جامعه از مدرسه و تحصیل فراهم کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *