بازدید دبیر مجمع روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی از دفتر خبرگزاری خورنا در بندرماهشهر

دبیر مجمع روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی از دفتر خبرگزاری خورنا در بندرماهشهر بازدید کرد


به گزارش خبرگزاری خورنا از بندرماهشهر، بهنام صیفوری دبیر مجمع روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر در این بازدید ضمن اشاره به خلاء موجود بین روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه از خبرگزاری خورنا جهت همکاری در نشر سریع و دقیق اخبار تشکر کرد.

بهنام صیفوری در این نشست با تقدیر از اصحاب رسانه و جایگاه ویژه این قشر در آگاه سازی جامعه، اظهار کرد: عملکرد اصحاب رسانه رابطه مستقیم با تحولات و اتفاقات پیرامون شهروندان دارد که این بین خبرگزاری‌ها با نشر سریع و به موقع اخبار می‌توانند از شایعاتی که فضای جامعه را ملتهب می‌کند جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: در این راستا لزوم ارتباط مستمر روابط عمومی ها از عواملی است که نه تنها شایعات را به حداقل می‌رساند بلکه می‌تواند در رشد و بهبود عملکرد صنایع هم تأثیر گذار باشد

دبیر مجمع روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی در ادامه با بیان برخی از اقدامات صنایع پتروشیمی در رفع محرومیت‌ها، گفت: صنایع پتروشیمی سالانه مبالغ زیادی را در راستای مسؤلیت‌های اجتماعی و رفع محرومیت‌ در شهرستان هزینه می‌کنند، که این اقدام صنعت نامحسوس بوده و شهروندان اغلب تغییرات چندانی را احساس نمی‌کنند.

وی افزود: در این میان اصحاب رسانه می‌توانند به عنوان زبان گویای جامعه با پیگیری و نظارت دقیق خود در محرومیت زدایی و شکوفایی شهر نقشی مؤثر داشته باشند.