جوابیه ای پیرامون تجمع اعتراضی کارگران شهرداری بندرماهشهر

روابط عمومی شهرداری بندرماهشهر جوابیه ای پیرامون تجمع اعتراضی کارگران شهرداری به خورنا ارسال نموده که متن آن به شرح ذیل اشت:

بسمه تعالی

سلام علیکم؛احتراما پیرو خبر درج شده در آن پایگاه خبری با موضوع “تجمع اعتراضی کارگران شهرداری بندرماهشهر”نکاتی را در این خصوص صمیمانه خدمتتان تقدیم مینمایم.

۱.بنا به تاکید شهردار محترم بندرماهشهر ، حقوق کارگران محترم(زیرمجموعه پیمانکار) این شهرداری در اولویت تمامی فعالیت ها قرار داشته و از ابتدای شروع به فعالیت شهردار محترم تلاش شده است حقوق تمامی کارگران به موقع و بدون تاخیر پرداخت شود.

۲.با توجه به تاکید شهردار محترم بندرماهشهر، طرح طبقه بندی مشاغل به صورت پایلوت به مدت دوماه در شهرداری بندرماهشهر اجرا گردید اما به دلیل کمبود منابع، اجرای این طرح با مشکل مواجه گردید؛ و در صورت تدوام اجرای این طرح پرداخت به موقع حقوق عادی کارگران و کارمندان شهرداری نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

۳.شهرداری بندرماهشهر در تلاش است تا با جذب اعتبارات لازم، جهت رفاه کارگران و خانواده های محترمشان، طرح طبقه بندی مشاغل را اجرا نماید، لذا جهت پیشگیری از بی نظمی و تاخیرهای طولانی مدت در پرداخت حقوق تا عدم تحقق اعتبارات کافی این مهم محقق نخواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *