امام جمعه گتوند در خطبه های نماز جمعه ؛ مشکلات شهرستان گتوند در جلسه با رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح شد .

 

امام جمعه گتوند در خطبه های نماز جمعه ۱۴ شهریور ۹۹ از مردم شرستان گتوند وهیئت های مذهی به علت حضور در برنامه های عزاداری سید و سالار شهیدان و رعایت کامل پروتکل های  بهداشتی در دهه اول محرم تقدیر و تشکر کرد .

حجت الاسلام اسماعیل اسدپور امام جمعه شهرستان گتوند اظهار داشت : جلسه جهت ارائه مشکلات شهرستان گتوند ، با رئیس مجلس شورای اسلامی ، و تیم تخصصی وی با حضور نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان در استانداری برگزار شد ،  که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، مشکلات را به خوبی بیان داشتند ،

حجت الاسلام اسدپور در ادامه افزود : اینجانب نیز از طرف خودم مطالبی از قبیل به کارگیری حداقلی جوانان شهرستان گتوند ؛ در پتروشیمی مسجدسلیمان که حق بیشتری از این اشتغال دارند مطرح شد و اعلام داشتیم پذیرفته نیست ، که نیروی بسیار کمی از شهرستان در این پتروشیمی به کارگیری و غیربونی هایی که اصلا از استان خوزستان هم نیستند . بیشتر از جوانان شهرستان گتوند در این شرکت مشغول بکار باشند .

همچنین در خصوص سد گتوند و الایندگی صحبت شد و گفته شد از وجود این سد چند هزار مگاوات برق تولید وصادر می شود .

امام جمعه گتوند خاطر نشان کرد : طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در شهرستان اجرا نشده و به عنوان یکی از مشکلات در جلسه توسط نماینده محترم مطرح و تاکید شد که سهم شهرستان باید از این سهم مشخص باشد .

همچنین از وضعیت نامطلوب جاده های شهرستان ، بهداشت ودرمان ،  مدرسه سازی ، فاضلاب شهری و پروژه های اب شهرستان ، موضوعات و مشکلات شهرک پنجم و کوی شهید سلطانی و شیلات شهرستان در این جلسه مطرح شد .

امام جمعه گتوند در پایان گفت : موضوع بازگشایی مدارس را داریم که اموزش و پرورش دقت لازم و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مدارس را در برنامه خود داشته باشد .

 

 

 

منبع