قهرمانان مسابقات کشتی فرنگی جوانان انتخابی خوزستان معرفی شدند

خورنا: نفرات برتر مسابقات کشتی فرنگی جوانان انتخابی خوزستان پس از دو روز رقابت فشرده در هشت وزن در بهبهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، مسابقات کشتی فرنگی جوانان انتخابی خوزستان گرامیداشت سرداران و شهدای شیمیایی بهبهان به مدت دو روز در سالن ورزشی علی‌ابن‌ابیطالب(ع) این شهرستان برگزار شد.

این مسابقات با حضور ۱۱۵ کشتی‌گیر از ۱۵ شهرستان استان خوزستان از ظهر پنجشنبه آغاز شد و جمعه شب با شناختن نفرات برتر در هشت وزن ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش بهمن خسروی از تیم الوار گرمسیری به عنوان نفر اول، احسان محمدی از تیم ایذه به عنوان نفر دوم، وحید حسین‌وند از تیم سردشت و عرفان ساعدی‌فر از تیم شوش به صورت مشترک به عنوان نفر سوم در وزن ۵۰ کیلوگرم معرفی شدند.

حسین نصیری از تیم الوار گرمسیری به عنوان نفر اول، اشکان قلی‌کیانی از تیم اندیمشک (الف) به عنوان رتبه دوم، وحید بهرامی از تیم ایذه و میثم رحمتی‌پور از تیم اندیمشک (ب) به طور مشترک به عنوان رتبه سوم در وزن ۵۵ کیلوگرم معرفی شدند.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم، علی دیناروند از تیم شوش رتبه نخست، سجاد بنادری از تیم بهبهان رتبه دوم، رسول قیطاسی از تیم اندیمشک و داریوش پاپی از تیم الوار گرمسیری به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز محسن زیرک از تیم اندیمشک (الف) حائز رتبه نخست، سید مرتضی انوشه از تیم بهبهان (الف) حائز رتبه دوم، اسماعیل شالوزاده از تیم ایذه و رضا ابراهیمی از تیم گتوند به طور مشترک حائز رتبه سوم شدند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز فرشاد رستمی‌کیا از تیم اندیمشک (الف) رتبه نخست، احسان سفری از تیم بهبهان (الف) رتبه دوم، حامد یعقوب‌نسب از تیم الوار گرمسیری و محمد هیودی از تیم دزفول به صورت مشرک رتبه سوم را کسب کردند.

علی غفاری‌نیا از تیم شوش الف رتبه نخست، سید امیررضا نرگسی از تیم اندیمشک (الف) رتبه دوم، میلاد قنواتی‌نسب از تیم بهبهان الف و یوسف آل‌محمودی از تیم دهدز به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

گفتنی است محمد بیرانوند از تیم اندیمشک (ب) در جایگاه نخست، علی حیدری از تیم اهواز در جایگاه دوم و محمدامین معتمد‌آریا از تیم الوار گرمسیری و میلاد دبستان‌پور از تیم بهبهان الف به صورت مشترک در جایگاه سوم مسابقات وزن ۹۶ کیلوگرم ایستادند.

همچنین در وزن آخر و ۱۲۰ کیلوگرم سید مصطفی صالحی‌زاده از تیم بهبهان (الف)، علی میر‌آلی از تیم اندیمشک (الف)، مهران دیناورند از تیم شوش (الف) و مرتضی دریکوندی از تیم الوار گرمسیری به طور مشترک رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده‌بندی تیمی نیز تیم شرکت خانه سازی اندیمشک الف با ۶۷ امتیاز، تیم بهبهان (الف) با ۵۹ امتیاز، تیم الوار گرمسیری با ۵۸ امتیاز، تیم هیئت کشتی ایذه با ۴۸ امتیاز، تیم هیئت کشتی شوش (الف) با ۴۰ امتیاز و تیم هیئت کشتی دزفول با ۳۴ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌‌های اول تا ششم ایستادند.

نفرات نخست هر وزن این مسابقات، به پیکارهای قهرمانی جوانان کشور راه پیدا می‌کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *