محور امیدیه به هندیجان بهسازی می‌شود

اسداله ترحم/ ‌خورنا – رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای گفت: محور امیدیه-هندیجان از جاده‌های حادثه‌خیز استان خوزستان است که بهسازی آن از وزارت راه با جدیت دنبال می‌شود.
محمدرضا رضایی‌گوچی در حاشیه بازدید از جاده امیدیه – هندیجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بازدید از جاده امیدیه-هندیجان به درخواست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مشاهده کردیم جاده محور امیدیه به سمت هندیجان به طول ۵۰ کیلومتر، که روستاهای زیادی از این جاده استفاده می‌کنند، متاسفانه وضعیت مناسبی ندارد و بسیاری از نقاط آن حادثه‌خیز بود که نیاز به بازسازی و روکش‌گذاری دارد.
وی افزود: طبق توافقی که با نماینده مردم این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی داشتیم، در تلاشیم ابلاغ بهسازی این محور از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت بگیرد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از این سفر، قطعا این موضوع را از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری خواهیم کرد، چرا که بیش از ۴۰ روستا از این جاده بسیار خطرناک استفاده می‌کنند و جان و سلامت بسیاری از هموطنان ما در این مسیر به خطر افتاده است و تعدادی زیادی از آنان جان خود را از دست داده‌اند، امیدوایم وزارت راه همکاری کند و ما شاهد بهسازی این محور باشیم.