مطهری: استیضاح، تنها پاسخ مجلس به احمدی‌نژاد درصورت اجرای فاز دوم هدفمندی

خورنا: علی مطهری، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در گفتگو با مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی) گفت: مجلس تصویب کرده است که تا پایان سال اجرای فاز دوم هدفمندی و افزایش کالاهای اساسی ممنوع است و دولت تا پایان سال نمی تواند فاز دوم قانون هدفمندی را اجرا کند.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: اگر واقعا دولت مصمم باشد که طرح خود را در سال جاری اجرا کند کار از سوال گذشته و رییس جمهور باید استیضاح شود.

مطهری در خصوص حضور احمدی‌نژاد در مجلس در چهارشنبه هفته جاری تصریح کرد: ما منتظر هستیم تا ببینیم رییس جمهور چه مسئله ای را می خواهد مطرح کند و احتمال می دهیم ایشان برای اجرای فاز دوم هدفمندی در سال آتی برنامه هایی دارند چرا که مسئله فاز دوم در سال جاری که منتفی است و مصوبه مجلس آن را غیر قانونی اعلام کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هم چنین افزود: بهتر این بود که رییس جمهور پیش از آن که در رسانه ملی طرح های خود را مطرح کنند، به مجلس می آمدند و برای اجرای آنها با مجلس مشورت می کردند چرا که در هر صورت اقداماتی از قبیل افزایش مبلغ یارانه نقدی باید با مجوز مجلس صورت گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *