مدیر آموزش و پرورش رامشیر در جلسه ویدئو کنفرانس مدیران این شهرستان:

زنگ بازگشایی مدارس در دبستان فدک به صدا در می آید

خورنا – فرزاد شعبانی

مدیر آموزش و پرورش رامشیر، گفت: زنگ نمادین بازگشایی مدارس این شهرستان همزمان با سراسر کشور در دبستان دخترانه فدک نواخته می شود.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر، علی شریفی پیش از ظهر پنج شنبه ۱۳ شهریورماه ۹۹ در جلسه ویدئو کنفرانس مدیران این شهرستان، اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید هر ساعت از اهمیت طلایی برخوردار است که مدیران می بایست با برنامه ریزی و توان عملیاتی بالا نگرانی های موجود در بین خانواده ها را کاهش دهند. بنابراین بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریورماه محک جدی برای سنجش قدرت عملیاتی همکاران به شمار می آید.

وی در ادامه با بیان این که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) معلمین را افسران سپاه پیشرفت کشور دانستند، تصریح کرد: مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان رامشیر با پشتیبانی از یکدیگر و ارائه خدمات نوین آموزشی به دانش آموزان از هیچ کوششی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری دریغ نخواهد کرد.

شریفی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری ۱.۵۰ دانش آموزان، گفت: عدم رعایت اصول بهداشتی صدمات جبران ناپذیری به دنبال دارد که برای جلوگیری از این آسیب ها، نظافت و ضدعفونی مدارس و نظارت بر پروتکل های بهداشتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با اشاره به نواختن زنگ نمادین بازگشایی مدارس در دبستان دخترانه فدک، خاطرنشان کرد: امیدوارم با همکاری همه عوامل اجرایی سال تحصیلی را به خوبی آغاز کنیم تا معلمین و دانش آموزان با سلامتی کامل بر سر کلاس های درس حاضر شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *