سلیمانی از مردم بهبهان خداحافظی کرد

خورنا : امام جمعه بهبهان ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که برای آخرین بار به عنوان امام جمعه بهبهان در آن حضور داشت، ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور دورانی است که این ملت از آزادی، شرف، غیرت، ناموس، انقلاب و میهن خویش دفاع کرده و با تمام وجود و توان خود در مقابل تمام کفاری که دست به دست هم داده بودند ایستاد.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی افزود: مردم ما با رهبری های حضرت امام خمینی(ره) در لباس‌های مختلف ارتش، سپاه، جهاد و بسیج اما در زیر یک پرچم از دین و میهن اسلامی خویش دفاع کرده و ما نیز یاد و خاطره شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان را گرامی می‌داریم.
وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی نیز گفت: هرچند اول مهر، آغاز فصل پاییز و خزان است اما برای ما فصل شکفتن گل‌هایی است که آینده‌ساز کشور اسلامی ما بوده و آینده ایران اسلامی به آنها وابسته است.
امام جمعه بهبهان خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا با داشتن یک آموزش و پرورش و مراکز علمی قدرتمند فرزندان آینده‌ساز خوبی برای فردای کشورمان داشته باشیم.
وی در ادامه ضمن تشکر از همه مسئولان این شهرستان افزود: در این هفت سال و اندی همواره با همه مسئولان و مدیران مانند برادر بوده و از همه شما می‌خواهم که با امام جمعه آتی بهبهان نیز همان‌گونه رفتار کنید.
سلیمانی با تشکر ویژه از مردم بهبهان آنها را مردمی دوست داشتنی و ولایت مدار با سابقه دینی گسترده خواند و خاطرنشان کرد: مردم بهبهان مردمانی هستند که به واقع خدمت کردن در میان آنها و برای آنان افتخار بسیار بزرگی است.
وی در پایان از بازار داغ شایعات در خصوص رفتن وی از بهبهان گلایه کرد و گفت: هرچه تا به حال شنیده شده دروغ محض بوده و من به درخواست مکرر نماینده مقام معظم رهبری و با حکم ولایتی ایشان به شوشتر رفته و از این پس امام جمعه این شهرستان خواهم بود.