وزیر صنعت و معدن: آماده اجرای فاز دوم هدفمندی می‌شویم

خورنا: در این هفته در محصولات گروه خودروسازی سایپا، خودروی سایپا ۱۱۱ به قیمت حدود ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسید. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان است.

سایپا SL ۱۳۱ نیز به قیمت حدود ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و SX ۱۳۱ نیز به قیمت حدود ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد. البته قیمت رسمی SL ۱۳۱ معادل ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و SX ۱۳۱ نیز ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت تیبا نیز به حدود ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. البته قیمت رسمی این خودرو ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان تعیین شده است. تندر ۹۰ مدل E۲ پارس خودرو نیز به قیمت حدود ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسید. البته قیمت رسمی این خودرو ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

قیمت مگان ۲۰۰۰ اتومات نیز به حدود ۶۸ میلیون تومان رسید. قیمت رسمی این خودرو ۵۷ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان تعیین شده است. ماکسیما نیز در حالی به قیمت حدود ۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسید که قیمت رسمی این خودرو ۸۵ میلیون تومان است.

در هفته گذشته در گروه محصولات ایران خودرو، خودروی پژو ۲۰۶ در برخی نمایندگی‌های فروش موجود نبود. قیمت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز در مدل V۹ این خودرو به حدود ۴۴ میلیون تومان و در مدل V۸ نیز حدود ۳۴ میلیون تومان رسید. این در حالی است که قیمت رسمی مدل V۹ حدود ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و مدل V۸ نیز ۲۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان است.

تندر ۹۰ ایران خودرو نیز در مدل E۲ آن به قیمت حدود ۲۸ میلیون تومان به فروش می‌رسید. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۲۱ میلیون تومان تعیین شده است.

پژو ۴۰۵ نیز به قیمت حدود ۲۰ میلیون تومان عرضه می‌شد. البته قیمت مصوب این خودرو ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است. قیمت پژو پارس سال نیز به حدود ۲۸ میلیون تومان رسید. قیمت رسمی این خودرو نیز حدود ۲۳ میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش ایسنا، قیمت‌های یاد شده نسبی بوده و با توجه به نوسان عرضه از سوی خودروسازان و برخی ضعف‌های نظارتی، این قیمت‌ها با درصدی از نوسان و تفاوت در نمایندگی‌های فروش مختلف همراه است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *