مشکلات نیشکر هفت تپه روشن است/ رسیدگی کار انجام می شود

به گزارش خبرگزاری خورنا از اندیمشک، محمد باقر قالیباف در بازدید از کارخانه سیمان اندیمشک با بیان این که عملیات اجرایی این طرح از سال ۱۳۸۴ آغاز شده است، گفت: این طرح به دلیل برخی مشکلات حقوقی و اداری و هم چنین برخی ناهماهنگی ها تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

وی با اشاره به این که زحمات گسترده ای برای تجهیز و خریداری وسایل کارخانه سیمان اندیمشک کشیده شده است، گفت: کارخانه در حوزه ساختمان آماده و پیش بینی می شود با تاکید بر جذب و به کار گیری نیروهای بومی، کارخانه سیمان اندیمشک تا یک سال آینده و با تمام ظرفیت خود به بهره برداری برسد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با بهره برداری از کارخانه سیمان اندیمشک ۷۰۰ فرصت شغلی مستقیم و یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد و علاوه بر آن امکان ارز آوری برای کشور فراهم می شود.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از  روند اجرایی طرح بزرگ ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد:  این طرح در حوضه های آبریز مختلف قرار دارد و تکمیل و بهره برداری از آن یک اولویت مهم است.

قالیباف با بیان این که  بخشی از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در مرحله تخصیص آب قرار دارد، گفت: پروژه مسیر خودش را طی می کند و کارهایی خوبی در این زمینه و حال در دست انجام است تا در زمان‌بندی مشخص به نتیجه و به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به حضور و بازدید خود در میانرود دزفول و نیشکر هفت تپه، بیان کرد: مشکلات نیشکر هفت تپه روشن است و بیش از این نیز با حضور نمایندگان دولت و قوه قضاییه بررسی های لازم در این زمینه انجام و مشکلات این حوزه در حال رفع شدن است.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *