حمله سرپرست اداره صمت به خبرنگار خورنا در ایذه/ وارد شدن خسارت مالی میلیونی به تجهیزات خبرنگار

خورنا- سرپرست اداره صمت شهرستان ایذه با حمله ور شدن به سمت خبرنگار خبرگزاری خورنا در این شهرستان موجب وارد شدن خسارت مالی به تجهیرات وی شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا در جلسه شورای اعتبارات شهرستان ایذه که در اواخر مردادماه برگزار شد، در حالی که خبرنگار خورنا در حال نگارش اخبار این جلسه بود ، به یکباره توسط سرپرست اداره صمت شهرستان ایذه که از اعتبارات اختصاص داده شده به اداره خود ناراضی بود مورد حمله قرار گرفت که بر همین اساس گوشی تلفن همراه این خبرنگار دچار خسارت چند میلیونی شد.

پس از جلسه و با پیگیری و مساعدت فرماندار این رئیس و مسئول اداره راضی می شود که خسارت را بپردازد و گوشی همراه خبرنگار خورنا توسط یکی کارمندان صنعت معدن جهت تعمیر آن به مراکز تعمیر می رود، اما حالا پس بعد از آماده شدن گوشی با هزینه سنگین ۳ میلیون تومانی، وی این هزینه را تقبل نمی کند.

از مسئولان‌ شهرستان ایذه به خصوص فرماندار این شهرستان و مدیرکل اداره صمت استان خوزستان انتظار می‌رود ضمن پیگیری حل مشکل این خبرنگار، در هنگام انتصاب مدیران از آنها تست های اعصاب و روان گرفته شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ابوعارف باسلام اصلافردی که دچارمشکل خودکنترلی است چرابایددرراس اداره ای به این مهمی باشدکسی که به خبرنگارحمله کند ممکن است هرآن به ارباب رجوع هم حمله ور شودواقعا تاسف باراست برای والی شهرکه بجای تنبیه وبرکناری مسئول مربوطه وی راملزم به تعمیرگوشی تلفن کند . واقعامتاسفم برای جناب فرماندار نماینده محترم شهرستانهای ایذه وباغملک کجائی دقیق کجائی!!!!؟؟؟
  • ناشناس عجب کشور نیست که جنگل هست
  • ناشناس مطمئنا بیخودی عصبانی نشده ولی هر کسی و علی الخصوص مسووللان باید خویشتندار باشن و نباید بخودشون جرات حمله ور شدن به دیگران رو بدن حتما این خبرنگار چیزی رو با گوشی ثبت کرده که از نظر اون آقا نباید میکرده خلاصه واقعا حیف از ایران با چنین مدیرانی بیخودی نبست که مملکت عوض پیشرفت همش در حال پسرفته