اقای ورناصری به هفتکل که رسید آسمان تپید!!!

قادر سبحانی |خبرگزاری خورنا در چند مطلب موج بی توجهی نماینده مجلس نسبت به شهرستان هفتکل را که ریشه در گذشته حوزه انتخابیه مسجدسلیمان دارد را مورد نقد قرار‌ داده و علت این امر را از وی درخواست نمود.

ورناصری با شعار عدالت و من هفتکل را همیشه دوست دارم توانست بر احساسات مردم این شهر غلبه کرده و رای مردمان محروم این شهرستان را وارد سبد خود کند.

در سه ماهه اول فعالیت ورناصری مسئولان زیادی وارد مسجدسلیمان و شهر وی یعنی اندیکا شدند ولی متاسفانه سهم هفتکل با این همه مشکل که سالیانه صدها هفتکلی از آن بعلت نبود امکانات مهاجرت میکنند بسیار ناچیز و تقریبا صفر بود.

در روزهای اخیر که رئیس مجلس در اولین سفر استانی خود در خوزستان به شهرهای زیادی سفر نموده و از نزدیک‌مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داده؛ در حالی به دعوت ورناصری به مسجدسلیمان و اندیکا‌ رفته که شهرستان هفتکل باز هم مورد بی توجهی ورناصری نماینده مردم و حوزه مسجدسلیمان قرار گرفته و قالیباف حتی برای یک دقیقه در هفتکل توقف نکرد.

بی توجه های اخیر نماینده مردم و غوطه ور بودن شهر هزاران بشکه نفت در مشکلات ؛قرار گرفتن در رتبه اول بیکاری ؛نبود امکانات رفاهی و خدماتی در این شهر کارد را به استخوان مردمان آن رسانده است.

اقای ورناصری اینگونه رفتارها و سیل مشکلات شهرستان هفتکل؛ تداعی کننده حیاط خلوت بودن این شهر در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان است و نیازمند تغییر این نگاه از سمت شماست.

اقای ورناصری مشکلات هفتکل اگر بیشتر از مسجدسلیمان و اندیکا نباشد کمتر از آنها نیست و نبود حتی یک‌ دستگاه سونوگرافی؛آزمایشگاه تخصصی گواه بی مهری این حوزه انتخابیه به شهرستان هفتکل است.