زائر ربوده شده سردشتی پس از بازگشت به آغوش خانواده: تمام وجودم را فدای اسلام می‌کنم

خورنا: زائر ربوده شده سردشتی در سوریه، پس از بازگشت به آغوش خانواده‌اش گفت: با اقتدار حکیمانه و مدیریت آگاهانه ولی‌فقیه در تمام عرصه‌ها پیروز و سربلند هستیم.

محمدتقی صفری، جانباز هشت سال دفاع مقدس و یکی از ۴۸ زائر ربوده شده ایرانی ساکن شهر سردشت زیدون امروز پس از ۱۵۹ روز اسارت با استقبال پرشور مردم بخش زیدون به آغوش خانواده خود بازگشت.

وی در جمع مردم شهر سردشت زیدون اظهار کرد: مردم باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران با توکل به خداوند متعال در همه عرصه‌ها در دنیا درخشیده و در راه دفاع از ارزش‌های خود مبارزه و استقامت می‌کند.

زائر ربوده شده سردشتی در سوریه با بیان اینکه به فضل خدا قله‌های بلند را یکی پس از دیگری فتح خواهیم کرد، افزود: جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس، در دوران تحریم و مسائل مختلفی که دشمنان این نظام برایش به وجود می‌آورند، سرافرازانه از میدان بیرون خواهد آمد.

وی تصریح کرد: امروز با اقتدار حکیمانه و با مدیریت آگاهانه ولی‌فقیه در تمامی عرصه‌های دنیا پیروز بوده و آمریکا و رژیم صهیونیستی را نابود خواهیم کرد.

صفری خاطرنشان کرد: با کمال افتخار می‌گویم که از تبار زیدون و از مردان میدان و رزمنده هستم، افتخار می‌کنم که پیرو ولایت فقیه هستم و وجودم و تمام توان خود را برای اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی فقیه تسلیم می‌کنم.

وی در ادامه گفت: امروز در هر کجای دنیا، اسلام در خطر بیفتد ما آماده و حاضریم جان ناقابل خود را فدا کنیم زیرا امروز اسلام در یک محدوده خاص و کوچک نیست، امروز اسلام در سراسر جهان و دنیا است و دفاع از اسلام در تمام عالم حد و مرزی ندارد.

زائر ربوده شده سردشتی در سوریه در پایان تاکید کرد: خداوند شاهد است این ۱۵۹ روز اسارت برای ما جز زیبایی برای اسلام نبود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *