شهروندان مراقب کلاهبرداران با عنوان فروش خودرو باشند

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگار خورنا . به برخی از سوالات درباره نحو کلاهبرداری از شهروندان پاسخ داد.

خبرنگار خبرگزاری خورنا  درابتدا با این سوال شروع کرد ، آیا شهروندان میتوانند به سایت های فروش خودرو اعتماد نمایند و  یا بصورت اقساطی خرید انجام دهند ؟

رییس پلیس فتا شهرستان دزفول ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش ابراز داشت : سود جویان و کلاهبرداران همواره در کمین شهروندان بوده تا از غفلت و طمع ورزی آنان نهایت سو استفاده را در جهت رسیدن اهداف پلید خود داشته باشند. شهروندان باید توجه داشته باشند خرید خودرو صرفا از نمایندگی های مجاز و یا درگاه شرکت خودرو ساز که دارای نماد  ملی اعتماد الکترونیک هستند خرید نمایند .

در ادامه سوالی دیگر که برای شهروندان مهم است  این میباشد که در صورت امکان برخی از شیوه های کلاهبرداران  را تشریح نمایید.

سروان امیر عالم زاده انصاری اظهار داشت : کلاهبرداران با استفاده از شگرد های متعدد اقدام به  سوء استفاده از شهروندان مینمایند که میتوان به کلاهبرداری با عنوان برنده شدن در فلان قرعه کشی و یا برنده شدن خودرو و با ایجاد  وسوسه  که صرفا هزینه حمل و نقل آن توسط شهروند به شماره حساب یا از طریق درگاه اینترنتی ، واریز و یا  پرداخت شود تا خودرو برای آنان ارسال شود اشاره کرد.

خبرنگار خورنا . با بیان اینکه  چگونه میتوان از این  نوع سو استفاده ، سود جویان  در امان ماند پرسید : شهروندان چه اقدامات پیشگیرانه ای باید انجام دهند تا مورد کلاهبرداری واقع نشوند ؟

وی اظهار داشت : شهروندان همواره باید به نکات و توصیه های پیشگیرانه پلیس فتا توجه ویژه داشته و هیچ زمانی به بهانه های واهی و طمع ورزانه کلاهبرداران اطمینان ننمایند تا شاهد کلاهبرداری از آنان و متضرر شدنشان نباشیم

سروان عالم زاده انصاری در خاتمه ابراز داشت : فضای مجازی شهرستان بصورت لحظه ای تحت رصد کارشناسان پلیس فتا بوده و با افرادی که سعی در آلوده کردن این فضا به مباحث تفرقه انگیزانه ، ایجاد شبهات و … داشته باشند بصورت قاطع برخورد خواهد شد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *