لزوم پوست اندازی و اصلاحات کلی در ورزش شهرستان بهبهان

خبرگزاری خورنا | پدرام کسایی: رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان از برنامه این اداره برای تغییرات مدیریتی در برخی هیئت های ورزشی شهرستان خبر داد.

حسین خود در گفتگو با خبرگزاری خورنا گفت: با توجه به گسترش کمی و کیفی امورات ورزش از لحاظ تعداد تیم ها، ورزشکاران و اعزام های ورزشی طی سال های جاری، نیاز به چابک سازی و تقویت برخی هیئت های ورزشی بمنظور افزایش عملکرد احساس می شود.

وی با اشاره به شرایط اجتماعی و اقتصادی شهرستان و استان و تاثیر آن در حوزه ورزش و جوانان گفت: پایش عملکرد هیئت های ورزشی حاکی از ناکارآمدی مدیریت برخی هیات ها و عملکرد ضعیف آن ها دارد که می طلبد در خصوص تقویت این هیئت ها اقدام جدی صورت پذیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن گلایه از مدیریت برخی روئسای هیئت های ورزشی گفت: رئیس هیئتی که از ساپورت ۲ اعزام برای چند ورزشکار در سال ناتوان است و حتی از عهده تعمیرات یک یا دو کولر مکان ورزشی خود بر نمی‌آید، باید تغییر کند و جای خود را به فرد توانمند دهد.

حسین خود در بیان دیگر دلایل تصمیم خود برای تغییرات در راس برخی هیئت های ورزشی افزود: عدم هماهنگی و رعایت سلسله مراتب توسط روئسای برخی هیئت های ورزشی و بعضا مصاحبه یا جوسازی هایی که می‌کنند و همچنین مکاتبه و دیدار با مدیرکل، فرماندار ‌و دیگر مدیران بدون هماهنگی و اطلاع رئیس اداره ورزش نیز از دیگر دلایل ما برای تغییر مدیریت در برخی هیئت هاست.

خود در تشریح مشکلات برخی هیئت ها در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی تحت اختیار خود نیز گفت: ما شاهد هستیم که برخی هیئت ها توانایی اداره‌ اماکن ورزشی تحت اختیار خود را علی رغم دادن تعهد و امضا نداشته و از پرداخت اجاره ماهیانه و هزینه قبوض مصرفی خود نیز ناتوانند؛ لذا با مسئولیت خود اعلام می کنم که این هیئت ها در صورت عدم حل این مشکلات، می بایست مکان ورزشی تحت اختیارشان را تحویل اداره ورزش دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان ضمن اعلام معرفی معاونت فنی ورزشی جدید این اداره طی روزهای آینده گفت: با معرفی معاونت فنی ورزشی جدید این اداره در روز های آینده، روسای هیئت ها می بایست چشم انداز کوتاه و بلند مدت رشته ورزشی تحت مدیریت خود را تنظیم و تحویل این معاونت داده و در جلسات هفتگی و ماهانه عملکرد و اقدامات خود را تشریح کنند.

حسین خود در پایان اظهار امیدواری کرد که با اقدامات پیش رو و چابک سازی هیئت های ورزشی بتوانیم در پیشرفت و توسعه ورزش شهرستان گامی موثر برداریم.