مشکلات‌ لنج‌دارن هر چه سریعتر باید مرتفع شود

نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی در مجلس شورای اسلامی گفت: با حل مشکل لنج داران، مشاغل غیر مستقیم و رونق اقتصادی برای مردم هندیجان ایجاد خواهد شد.

به گزارش خورنا حبیب آقاجری امروز در نشست بافرماندار و نمایندگان لنج‌دارن در محل فرمانداری هندیجان با تاکید به مشکلات متعدد ساحل‌نشینان بیان کرد: وجود بندر صادرات و واردات در هندیجان سبب شده که قشرهای مختلفی از جمله لنج‌داران، مغازه‌داران و … از ته لنجی امرار معاش کنند، که در حال حاضر به دلیل بی‌تدبیری برخی مسؤولین مشکلات معیشتی فراوانی برای قشر‌های مختلف ایجاد شده است.

وی افزود: مسولین شهرستان باید هر چه سریعتر مشکلات این قشر زحمت‌کش را برطرف کنند، چرا که با حل این مشکل مشاغل غیر‌مستقیم و رونق اقتصادی برای مردم هندیجان ایجاد خواهد شد.

  نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی در مجلس شورای اسلامیادامه داد: باید مجوز ۱۵ سرویس تجاری به هر ته‌لنجی همچون گذشته داده شود و مسئولین مربوطه می‌بایست مجوزهای لازم را بصورت منظم و پیوسته صادر کنند.

 آقاجری در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان حوزه انتخابیه به مشکلات مردم، پیش از بحرانی شدن، توجه کنند و نهایت تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام دهند.