رئیس آتش نشانی اهواز خبر داد:

مهار ۲ آتش سوزی نیمه سنگین مسکونی در منطقه پردیس اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار دو آتش سوزی نیمه سنگین مسکونی طی چند ساعت گذشته در منطقه پردیس اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا ابراهیم قنبری امروز جمعه هفتم شهریور ماه با اعلام این خبر تصریح کرد: اولین حادثه آتش سوزی مسکونی ساعت ۱۳ و ۴۷ دقیقه ظهر امروز در منطقه پردیس اتفاق افتاد که با اعزام دو خودرو آتش نشانی از ایستگاه ۷۱ همراه بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان در این حادثه طی مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیده و مشغول اطفا آتش شدند.

قنبری با اشاره به علت این حادثه که اتصال برق کولر اسپیلت خانه بود، بیان کرد: آتش نشانان پس از رسیدن در محل تقریبا ۴۰ دقیقه درگیر این عملیات بوده و ساعت ۱۴ و ۲۸ دقیقه پس از اطفای کامل این حریق با اعلام فرمانده به سمت ایستگاه خود بازگشتند.

وی به آتش سوزی خانه ای دیگر در منطقه پردیس اشاره کرد و گفت: این آتش سوزی چند ساعت بعد از حادثه قبلی در پردیس و ساعت ۱۶ و ۲۵ دقیقه به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

قنبری گفت: آتش نشانان ایستگاه ۷۱ باز هم با اعزام به سمت محل حادثه طی مدت زمان ۳ دقیقه، در محل حضور داشته و کار کنترل و مهار حریق را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: این آتش سوزی که علت و کانون اولیه آن زغال های درون انباری خانه بود، با شعله ور شدن و سرایت به خوردو پارک شده در خانه موجب افزایش خسارت شد.

قنبری در پایان بیان کرد: آتش نشانان در نهایت با اطفا خودرو و کانون حریق، ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه شعله های این حریق را نیز مهار کرده و پس لکه گیری حریق و تهیه گزارش به سمت ایستگاه خود بازگشتند.