سید سلمان هاشمی: مسئولین امر در مقابل استخدامی های غیر بومی حساسیت نشان دهند و این رویه را متوقف نمایند!

حجت الاسلام و المسلمین سید سلمان هاشمی امام جمعه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه  این هفته شهرک طالقانی با اشاره به فلسفه قیام امام حسین (علیه السلام)؛ عنوان کرد: وصیت امام حسین (علیه السلام) به ما این است که در برابر هر ظالم در کنار مظلوم بایستیم و با فساد و فاسدان مبارزه کنیم، لذا انسان باید به مسئولیت و وظیفه خود عمل کند؛ زیرا تا زمانی که سکوت کنیم، ستمکار، ستمکار باقی خواهد ماند و مظلوم قربانی می شود و فساد گسترش پیدا می کند.

امام جمعه شهرک طالقانی

وی افزود: مسؤلین همچنانکه نسبت به ویروس منحوس کرونا حساسیت زیادی نشان میدهند که البته درست هم می باشد، باید نسبت به ویروس منحوس فساد، پولشویی و غیره حساسیت بیشتری را به خرج دهند و به جد پیگیر باشند ،این مطالبه رهبری است.

امام جمعه شهرک طالقانی بااشاره به اخبار اخیر در خصوص وضعیت استخدامی های غیر بومی؛متذکر شد: مسئولین امر در مقابل استخدامی های غیر بومی حساسیت نشان دهند و این رویه را متوقف نمایند! متاسفانه باخبر شدیم که دوباره یکی از پتروشیمی ها در حال به کارگیری نیروهای غیر بومی است.لطفا این رویه غلط را تمام کنید!

وی گفت: در طرح توسعه متوازن شهرستان مسئولین اجرایی زمین های موسوم به شصت هکتاری را در برنامه خود نگنجاندند جای این پروژه عظیم ملی خالیست،مسولین استانی جدیت به خرج دهند و این گره را باز کنند، متاسفانه وعده احداث کلینیک تامین اجتماعی تاکنون محقق نشده و انتظار میرود مسئولین امر این وعده را محقق نمایند.

هاشمی خاطر نشان کرد: می توان طرح های اشتغال زایی جوانان مانند کارگاه های کوچک پایین دستی را در شهرستان ایجاد کرد و جوانان زیادی را در این طرح ها به کارگیری نمود، ایده های زیادی برای اشتغال جوانان وجود دارد ،بنده حاضرم ایده های اشتغال زیادی را معرفی کنم به شرط اینکه عملی شود،یکی  از آن ایده ها کارخانه تولید مواد شوینده است که با کمترین هزینه می توان راه اندازی کرد.

امام جمعه شهرک طالقانی با اشاره به مشکل تامین سرسیلندر گاز در این روزها؛ گفت: متاسفانه چند روزیست در منطقه مشکل کمبود سیلندر گاز وجود دارد،بسیاری از مناطق محروم هنوز از گاز لوله کشی بهره مند نیستند،همچنین در ایام که بسیاری از مردم به پخت و پز مشغولند و ازین موضوع گلایه مند هستند،انتظار میرود هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود

وی بیان کرد: شورای شهر تلاش کند در یک سال باقى مانده کارهاى اساسى و بزرگى براى مردم شهرک به یادگار بگذارد که «ادامه و تکمیل پروژه دفع آب های سطحی » جزء این‏گونه کارها است، تعریض خیابان اصلی را فراموش نکنند. از بین بردن نیزارهای اطراف شهرک و آهک پاشی در این برهه از زمان ،می تواند از آسیب های بهداشتی بکاهد.

امام جمعه شهرک طالقانی با اشاره به اجتماع هرساله عاشورائیان در روز دهم؛ یادآور شد: به امید خدا اگر قرار است همانند سال های گذشته اجتماع عاشوراییان در روز دهم صورت بگیرد، انتظار می رود که این مراسم با رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

سید سلمان هاشمی در پایان عنوان کرد: لازم میدانم تشکر صمیمانه ای از مردم فهیم،باغیرت،ولایی شهرک طالقانی در حمایت از بنده در چند روز گذشته داشته باشم ،بنده لایق این همه محبت عزیزان نیستم،افتخارم این است که خادم همه شما مردم هستم و همیشه به این مدال نوکری  افتخار می کنم.بنده تا زمانی که لیاقت خدمت به مردم غیور و ولایی شهرک را داشته باشم کما فی السابق هرچه در توان دارم در طبق اخلاص قرار داده و برای رفع محرومیت ها و کاستی ها تمام تلاشم را خواهم کرد.همه بدانند مطالبه گری همیشه حرف اول بنده بوده و خواهد بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *