امام جمعه شهر چمران: یکی از وظایف ائمه جمعه مطالبه‌گری است/ نباید در مقابل تضییع حقوق مردم سکوت کرد

امام جمعه شهر چمران گفت: یکی از وظایف ائمه جمعه مطالبه‌گری حقوق مردم است و نباید در مقابل تضییع حق آنها ساکت باشیم.

حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: تاسوعای و عاشورای حسینی نماد و شاخص استکبار ستیزی، مقاومت در مقابل دشمن و ایستادگی در مقابل ظلم و باطل است.

وی افزود: حضرت سیدالشهدا (ع) به ما آموخت که در مقابل باطل و ظلم بی‌تفاوت نباشیم و سکوت نکنیم. این همان راه و روش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدا است و ما این راه را با قدرت ادامه خواهیم داد.

خطیب جمعه شهر چمران در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ائمه جمعه مطالبه‌گری از حقوق مردم است و نباید در مقابل تضییع حقوق آنها ساکت باشیم.

عبادی متذکر شد: بنده مدافع حقوق مردم هستم و خواهم بود و سر سوزنی از حق مردم کوتاه نخواهم آمد. مسئولان نباید از مطالبه‌گری بحق ائمه جمعه ناراحت شوند بلکه باید دنبال حل مشکل و پیگیر مشکلات مردم باشند.

وی با اشاره به لغو استخدام‌های غیر بومی بیمارستان نفت بندر ماهشهر، گفت: با پیگیری‌های که انجام دادیم و مساعدت مسئولان، استخدام غیر بومی در بیمارستان بعثت لغو شد، چرا که در روند فراخوان و معرفی نیروها تخلفاتی صورت گرفته بود.

امام جمعه شهر چمران در پایان تأکید کرد: هرجائی که ببینم تضییع حقوق مردم صورت می‌گیرد خواهم ایستاد و مطالبه‌گری خواهم کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *