پوشش ۳۷ مدرسه شهرستان رامشیر در طرح هوشمند سازی مدارس

خورنا – فرزاد شعبانی

مدیر آموزش و پرورش رامشیر از اجرای فاز نخست هوشمند سازی در ۳۷ مدرسه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر، علی شریفی پیش از ظهر امروز سه شنبه ۴ شهریور ماه ۹۹ در گفتگو با روابط عمومی، ضمن اعلام این خبر توضیح داد: با هماهنگی اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان خوزستان، اشتراک یک ساله اینترنت رایگان برای مدارس درنظر گرفته شده است تا دانش آموزان بتوانند به راحتی از شبکه شاد استفاده کنند.

وی با اشاره به پوشش ۳۷ مدرسه شهرستان در فاز نخست این طرح، گفت: ۳۳ مدرسه شهر و ۴ مدرسه روستایی تحت پوشش طرح هوشمند سازی قرار گرفتند که در آینده نزدیک سایر مدارس هم از مزایای آن برخوردار می شوند.

شریفی با بیان اینکه هزینه اینترنت معلمان و دانش آموزان رامشیری در بهره گیری از برنامه شاد رایگان است، خاطرنشان کرد: این عزیزان می توانند بدون پرداخت هزینه در هر بستر اینترنتی مانند دستگاه تلفن همراه یا اینترنت خانگی از شبکه شاد استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان، تصریح کرد: ارائه بستر مناسب اینترنتی برای ارائه آموزش های الکترونیکی توسط معلمان، افزایش ضریب نفوذ شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) و برقراری عدالت آموزشی از مهم ترین اهداف طرح هوشمند سازی مدارس است.